A napokban érkezett a bejelentés, hogy november 1-től elstartol a Khy, vagyis a 26 éves divat- és sminkmogul, Kylie Jenner új márkája, ami a reality-sztár szerint megfizethetőbb divatot kínál, így szélesebb közönséghez is elér. A rajongók azonban nem értenek egyet Kylie Jennerrel. Bár valóban van néhány olcsóbb darab, a netezők rámutattak, hogy bőven vannak még így is túlárazott termékek, amiknek ráadásul a szakasztott mását féláron megtalálni az Amazonon.
A netezők többsége úgy látja, Kylie Jennernek fogalmaz sincs arról, hogy mi az a megfizethető, de sokan nehezményezték azt is, hogy új márkájával nem mutat semmi kreativitást. Egyesek szerint a celeb más divatmárkákat másol, leginkább a Mary-Kate és Ashley Olsen által 2006-ban alapított The Row minimalista stílusát.
Bár az Olsen ikrek márkája mára már népszerű és elismert név a divatvilágban, nehéz elképzelni, hogy a Khy is követni tudja majd a csúcsra.
Forrás: DailyMail Fotó: Getty Images