A Giorgio Armani Beauty márka a februári hónapban két ponton is felhívja magára a figyelmünket. Egyrészt bevezetik az új, egészen izgalmasnak ígérkező, virágos és nagyon nőies Sí Eau de Parfum Fiori illatot, másrészt pedig varázslatos filmkockákon tárják elénk az új Sí kampányukat.
Cate Blanchett mellett más Giorgio Armani szépségek kamerák elé álltak: a kínai színésznő Zhong Chuxi és Sara Sampaio, valamint a nemzetközi modell Adwoa Aboah is. Őket – a Sí nő minden arcát képviselve – három különböző, egymást kiegészítő filmben február végén.
A francia rendező, Fleur Fortuné kapta lencsevégre, az új kampány pedig úgy fest, a célnak megfelelően komoly kortárs, érzelemdús energiát közvetít, mellette gyönyörűen megjelenítve a márka által felvázolt „nő” alakját. És hogy az milyen is pontosan?
Idealista, minden döntésben határozott, a gazdagság minden cseppjével feldúsítva, a „Sí nő” igazán átéli szabadságának és merész életének minden pillanatát.
Nektek hogy tetszik a kampányfilm?