Az áprilisban nyitó One Monte-Carlo komplexumával a Chanel divatház több arcát is megmutatják: a bejárattól a belsőépítészeti megoldásokig megjelenik ez a kettősség. A márka legújabb üzletét pedig nem más tervezte, mint a világhírű építész, Peter Marino. A Chanel-ház híres a teátrális díszletek közötti bemutatóiról, miért ne adna különleges látványt és élményt legújabb üzletük is? A homlokzat mindkét oldalán közel 6 méter magas ablakokkal várják az érkezőket, amelyek a butik legfelső szintjéig bepillantást engednek, miközben a Lesage-ház által szőtt függönyök intim teret nyújtanak, ha az órákat és az ékszereket csodálnánk meg. A helyszín pedig igencsak szimbolikus: maga Gabrielle Chanel híres háza, a La Pausa sem fekszik messze. A világhírű alapítónak különleges volt a kapcsolata a francia riviérával és a márka legújabb napszemüvegkollekciója is utal erre, mint ahogy az haute couture-darabokat is egy mediterrán mesevilágba álmodták meg. Coco Chanel szerette gyönyörű tárgyakkal, műalkotásokkal körbevenni magát, erre is reflektál a legújabb Chanel-butik a 18. századi kandallóval, litográfiákkal, különleges bútorokkal és 19 művész 27 alkotásával… A végeredmény egyszerre múzeum, egy önálló műalkotás és egy butik, amelyben múlt és jelen, de jövő is összefonódik.
Kattints a galériára a képekért!
fotó: Marie Liskay