Vegyünk tervezői pulcsit és vele 10 éjszakára menedéket egy hajléktalannak

2019. április 09.
Farkas Franciska és Puskás Peti is modellt állt a Vedd magadra! új, hajléktalanokat segítő kampányához.

A tavalyi sikerek után egy nagyobb volumenű karitatív kampánnyal készültek a Vedd magadra! alapítói. Ezúttal egy ügyet és egy alapítványt támogató, divatfókuszú kezdeményezést hívtak életre, melynek célja, hogy egyedi designer termékek segítségével ébresszék fel az egymás iránti odafigyelés gondolatát, úgy, hogy közben az Oltalom Karitatív Egyesület munkáját támogatják.

A Vedd magadra! névre keresztelt társadalmi célú kezdeményezés tavaly indult útjára, hogy a divat segítségével irányítsák társadalmilag fontos ügyekre a figyelmet. 2018-ban az adó 1% felajánlás fontosságán volt a fókusz, idén a hajléktalansággal foglalkoznak és az Oltalom Karitatív Egyesületnek gyűjtenek.

A 2019-es kampány koncepciója a gondoskodás sokfélesége köré épül, hogy mindannyian felelősséggel tartozunk szeretteinkért, a környezetünkben és a társadalomban élőkért egyaránt. Ennek szimbóluma és eszköze a külön erre a projektre készített unisex ‘Takaró’ pulóver. A hidegtől és a durva talajtól óvó takarókból inspirálódó, limitált szériában gyártott pulcsi a Vedd magadra! és a DAIGE együttműködéséből született, hogy az eladásából származó bevétellel segítsék az egyesületet.

A kampányhoz készült fotósorozatot a 2018-ban Kontakt című képriportjáért Capa-nagydíjjal jutalmazott Bartha Máté neve fémjelzi. A szociofotográfus felvételeihez példamutató és ismert előadók, illetve a Vedd magadra! stáb tagjai és hozzátartozói álltak modellt – így csatlakozott a kampányhoz Farkas Franciska színésznő és kutyája, Szaffi, Puskás Peti énekes-műsorvezető és nővére, Puskás Annamária, valamint Juhász Péter, a Vedd magadra! grafikus tervezője és kislánya, Juhász Rozi, Tóth Melinda, a DAIGE és a Vedd magadra! designere és szerelme, Kautzky-Dallos Máté, illetve Virág Zsófi és Kegyes Júlia, a Vedd magadra! alapítói.

A limitált számban kapható, egyedi designer termékek eladásából származó bevétel 100%-ban a hajléktalanok helyzetét, életminőségét javító Oltalom Karitatív Egyesületet illet. Egy pulóver 10 éjszakára biztosít menedéket egy hajléktalan számára.

A ‘Takaró’ pulóvert 4 méretben, két színváltozatban egyelőre online lehet megvásárolni a Vedd magadra! Facebook oldalán keresztül.

 

Fotó: Bartha Máté
Koncepció, szöveg: Kegyes Júlia
Koncepció, styling: Virág Zsófi
Kampánykoncepció és fotó: Bartha Máté
Haj: Lukács Mátyás
Smink: Kovács Viktória
Graphic Design: Juhász Péter
Interjúfotó: Csengery Máté
Videó: Erdei Bálint
PR: Steiner Bianka