Ilyen márka kell a nőknek egy stylist és egy divatkereskedelmi szakember szerint

2019. november 22. |

Mi kell valójában a nőnek? A nemrégiben indult Jul’ márka a legújabb trendeket a könnyen hordhatósággal ötvözi – és a tudatosan felépített gardróbot éljenzi.

A friss és ropogós, nemrégiben indult Jul’ márka mögött egy több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező személyi stylist, Julia Logvin, és egy kifejezetten divatkereskedelemmel foglalkozó szakember, Tatyana Yushchuk áll: a párosuk tapasztalata és tudása ötvözi azt, hogy mit is viselnek valójában a nők és mit vesznek meg szívesen. És a debütáló kapszulakollekciójuk láttán biztosak lehetünk abban, hogy ezek nem a feltűnő minták, az élénk színek és az extrém formák. A márka kifejezetten olyan darabokat kínál, amelyek nélkülözhetetlenek minden nő szekrényéből. Kényelmes, trendi és stílusos darabokat árulnak, amelyek teljesen függetlenek attól, hány évesek vagyunk, vagy mi a foglalkozásunk.

A Jul’ smart darabjainak a tudatos mivolta abban rejlik, hogy úgy vannak megtervezve, hogy egy randira, az irodába, vagy akár egy kötetlen sétára is tökéletes választásnak minősülnek és egymással is kombinálhatóak. A kedvenceink az alakot lágyan körülölelő kötött ruhák, amelyeket látunk is magunk előtt egy hosszú szárú csizmával, egy feltűnő övvel, vagy a legzordabb időben egy kardigánnal és egy kockás blézerrel rétegezve! A legújabb trendek pedig ilyesformán kerülnek a szekrényünkbe: abszolút hordható és variálható formában, miközben az elérhető ár is fontos szempont. A márka minden kollekciója nagyon limitált mennyiségben készül, hogy még véletlenül se termeljenek túl és mivel a saját kézben van a kivitelezés, ezért alacsonyan tudják tartani az áraikat és garantálni tudják a kifogástalan minőséget. (Nem csoda, hogy az első kollekciójuk 100% kasmír őszi alapdarabjait 3 napon belül elkapkodták.)

Kattints a galériára a Jul’ kapszulakollekciójának darabjaiért!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat