BITE
A 2016-os alapítású luxusbrand célcsoportja a nő, akinek fontos a fenntarthatóság és a precíz, egyedi szabásminta. Valamennyi termék újrahasznosított és organikus anyagokból készül, amik bizonyítottan kiállják az idő próbáját.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Polène
A családi vállalkozást három testvér álmodta meg, akik a kézműves, egyedi termékeket szerették volna ötvözni a minőséggel és az egyedi szabásmintákkal. A Polène táskamárka 2016 óta üzemel Párizsban. A limitált szériás termékeket áruló brand védjegye a nemes olasz és spanyol bőr.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Kirin
A dél-koreai DJ Peggy Gou neve (ami magyarul annyit tesz, hogy zsiráf) nemcsak zenei körökben ismert, eklektikus divatmárkája is felkapott.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Apparis
„Vegán a mi mantránk”: olvasható a New York-i brand honlapján, ami harsány műszőrme bundáival robbant be a köztudatba. A márkát még 2016-ban alapította Amelie Brick és Lauren Nouchi, termékeik sikere pedig nemcsak a bátor színek rejlik, de fenntartható, vegán és erőszakmentes üzletpolitikájukban is.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
B Sides
A farmer szerelmesei nagyra értékelik majd Claire Lampert és Stacy Daily márkáját, ami a magnókazetta B-oldala után kapta nevét, hiszen az igazán összetett, egyedi dalok mindig azon az oldalon találhatók. A tervezők így gondolnak a farmerre is: az egy olyan tökéletesen tökéletlen ruhadarab, aminek története van. A kínálatban fellelhető darabok azon túl, hogy egyediek, fenntarthatók és kényelmesek.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon