Egyesítette erejét a Puma és a Helly Hansen
Limitált szériás közös kollekcióval jelentkezik a két nagy márka, hogy visszahozza nekünk a kilencvenes évek hangulatát.
Másodszor is összeadta tudását a Puma és a Helly Hansen, és egy olyan vagány, nagyon színes kollekciót dobott piacra, amiben benne van a Puma laza, sportos DNS-e, illetve a Helly Hansen magas szintű technikai tudása és a kültéri felszerelések gyártásában szerzett tapasztalata.
A több mint 140 éve alapított Helly Hansen eleinte a zord körülmények között élő tengerészek és halászok számára készített vízálló ruhadarabokat, mára pedig nemcsak a vitorlás- és síruházat terén számít vezető márkának, de a prémium munkaruházati felszerelések piacán is. A norvég brand merész külsejű technikai ruhadarabjai kétségkívül nyomot hagytak a kilencvenes évek hip-hop kultúráján és utcai viseletén is.
Selena Gomez magát csodálja a legújabb Puma-kampányban
A képeken az énekesnő egy medence partján pózol a vagány sportszerelésben, közben pedig a vízfelszínben és a körülötte lévő tükrökben csodálja magát.
A vibráló, kilencvenes évekbeli utcai stílus előtt tisztelgő kollekció különleges anyagokkal, színkombinációkkal, mintákkal ötvözi a modern technikai megoldásokat. A ruhákat a két márka weboldalán szerezhetjük be.