A világ legnagyobb globális divatcikk-kereső platformja, a Lyst 104 millió ember vásárlási szokását és döntését elemezte februárban, és a Launchmetrics adatszolgáltatóval karöltve 120 országban mérték, hogy miképp alakul 9 millió termék kereslete. Ebből a felmérésből egyértelműen kiderült, hogy a legnagyobb influencerek valóban komoly hatással vannak az eladásokra. Az alábbi négy „divatdiktátornak” köszönhetően hamar megugranak a keresések.
Leonie Hanne
Kétmillió Instagram-felhasználó szeretné tudni nap mint nap, hogy mit visel a német influencer. A fémhatású ruhákra például 505%-kal ugrott meg a keresés azt követően, hogy New Yorkban egy fémesen fénylő Oscar de la Renta ruhát viselt Leonie Hanne. Ez történt az oversized blézerrel (+389%) és a tollas ruhával (+177%) is.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Chiara Ferragni
Chiara Ferragni világhírű véleményvezér a milánói divathét során mindössze hatszor posztolt, de még így is látványos hatással volt a keresésekre. Instagram-bejegyzése után a szürke Prada ruhája iránti kereslet 150%-kal ugrott meg.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Winnie Harlow
Nem marad reakció nélkül, ha a modell bemutat egy új szettet az online térben. Amikor például a londoni divathét Burberry showjának első sorából bejelentkezett, a bőrnadrág és a cowboy-nadrág szavakra 280%-kal megugrottak a keresések.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Camila Coelho
A brazil influencer 8,7 millió követővel az egyik legbefolyásosabb online szereplő. Olyannyira, hogy Prabal Gurung tervezte cargo nadrágja 138%-kal megnövelte a keresések számát.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Vogue