A női egyenjogúságért küzdenek ezek a gyönyörű táskák

2021. március 21. |

Járhatunk egyetemre, szavazhatunk... sokkal több adott nekünk, mint az évszázadokkal ezelőtt élt nőknek, de a sok kivívott jog ellenére a 21. században sem egyszerű nőnek lenni, anyának lenni pedig pluszkihívásokkal is jár.

Van még mit tenni, amikor pálinkát főzni adómentesen lehet, de áfa sújtja a menstruációs termékeket, amikor a nők ugyanazon a munkáért még mindig kevesebb bért kapnak, mint a férfiak, és a láthatatlan, otthoni házimunka is még sok helyen nagy részt rájuk hárul… hogy csak a legégetőbb, legszembetűnőbb példákat hozzuk.

A bevezetőben említetteket végiggondolva nem csoda tehát, ha az utóbbi évtizedben újra erőre kaptak a feminista mozgalmak, amelynek tagjait már szerencsére nem azonosítják a férfi gyűlölettel. Egyrészt ezért is választották a 2021-es tavasz–nyári kollekció jelszavának a CSAJOKat. Másrészt pedig azért ezt a hívószó, mert rengeteg olyan online és offline női közösségben létezhetünk, ahol nagyon különböző, de nagyon összetartó nők, anyák támogatják, segítik és inspirálják egymást.

sellei-lilla-csajok

A Selley Bags hisz benne, hogy a nők képesek megváltoztatni a világot, egy olyan színes közösséget alkotnak, akik vallásra és származásra tekintet nélkül képesek összefogni, kiharcolni jogokat, és példamutatásukkal felnevelni egy új, sokkal toleránsabb generációt.

A 2021-es CSAJOK kollekció minden, 2021 augusztus végéig eladott darabja után 1000 forinttal támogatja az EMMA Egyesületet, ami egy olyan sorstárs- és szakmai közösség, amely elsősorban a gyermekvállalás időszakán keresztül tekint rá a női életútra, és dolgozik azért, hogy az anyák társadalmi helyzete javuljon.

A kollekció egy CSAJOK minta köré épült, ebből készítettek teli mintás táskákat, és ezt a dizájnt kombinálták türkiz softshellel. A kínálatban variálható táskák, közepes és óriás hátizsákok, övtáskák és koktéltáskák egyaránt elérhetőek. Ebben a gyűjteményben debütál az új, könnyű, pamut (szabadidő)nadrág és a pamut fejpánt is, mindkettő a #nemtaskak vonal legújabb terméke.

sellei-lilla-csajok

„A kollekcióhoz olyan kampányképeket álmodtam meg, amik a szabadságot testesítik meg, utalva ezzel a nők szabadságára, választási jogára. Nem titok, a Covid nekünk is keresztülhúzta a számításunkat, így a március végéi fotózást március elejére előbbre kellett hozni. Évek óta egy összeszokott és viszonylag nagy stábbal dolgozunk együtt, így nem egyszerű a szervezés, főleg, hogy többen anyák is. Bár nem ért rá mindenki, és az idő is szűkös volt, úgy döntöttünk, megtartjuk a fotózást, mert nem szerettük volna kockáztatni, hogy ez a csodás kollekció kampányképek nélkül marad. Egy verőfényes, tavaszinak tűnő, de annál hidegebb napon a Gödöllői-dombság legnagyobb csúcsának a lábánál fotóztunk, a modellek ezúttal is Manka és Emese voltak, akik szuperül állták a sarat. Reméljük, a kisautóval és biciklivel készített fotók visszaadják azt a hangulatot, amit szerettünk volna” – mondta a márka tervezője.

sellei-lilla-csajok

Fotó: Hámori Zsófia, Styling: Engel Nóra, Smink: Balázs-Tóth Eszter
Kellékek: Pálmai Gabi – Lom Design Show-modellek: Mészáros Marina és Mészáros Emese

Olvass tovább!

Így támogathatod a NANE Egyesület munkáját márciusban

Így támogathatod a NANE Egyesület munkáját márciusban

A „Neked könnyű lehet!” szlogent kapta a Dorko legújabb kampánya, amellyel egész márciusban a NANE Egyesületet támogatják. Két oldalról is megfogva az üzenetet: egyrészt szeretné a magyar márka felhívni a figyelmet arra, hogy ne ítélkezzünk soha mások felett könnyelműen, másrészt pedig a kampányhoz kapcsolódó cipőjüket is erősen jellemzi a szlogen.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat