A Louis Vuitton célba vette a tiniket

2021. július 15. |

A francia luxusmárka összeállt a közösségi média két legfelkapottabb tinijével, hogy velük reklámozza legújabb kollekcióját.

Eiza González után Charli D’Amelio, a TikTok koronázatlan királynője, és Emma Chamberlain YouTube-híresség lett a Louis Vuitton legutóbbi, 2021-es őszi cipőkollekciójának két arca, akik egy vagány kampányban mutatják meg, milyen az, ha az ember lánya tetőtől talpig Louis Vuittonban nyomul. A divatház már korábban is nyitott a tinik felé, legutóbb akkor, amikor a tinédzserek kedvenc fiúcsapata, a koreai BTS lett a márka arca. 

A Nicolas Ghesquière tervezte lábbelik – a LV Squad sneaker és a LV Sunset slide – kényelmesek, letisztultak és nagyon menők. A különböző színkombinációban megvásárolható sneaker védjegye a túlméretezett gumitalp, míg az anatómiailag precízen megtervezett tépőzáras papucs ismertetőjele a feltűnőség, az ugyanis zöld, kék, fekete, fehér és ibolya színekben kapható. Mivel a két tündéri tiniinfluencer több mint 100 millió követőt tud felmutatni, szinte biztos, hogy a kollekció pillanatok alatt elkel majd.

Nézd meg a kampányt videón!

Forrás: The Cut Fotó: LV

Olvasd el ezt is!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat