Mit takar a fenntartható divatmárka menedzsment?

2021. augusztus 27.
Hadat lehet-e üzenni a divatiparnak, az olajipar után a világ második legkörnyezetszennyezőbb iparágának? Divattá lehet-e tenni a fenntartható divatot? Egyáltalán mit takar a fenntartható divatmárka menedzsment?

Szilágyi-Csüllög Mónika, a METU Fenntartható divatmárka menedzsment képzés szakvezetője szerint paradigmaválttás előtt állunk, ezért alternatívát kell nyújtani a tömegtermelésen alapuló, rövid életű termékkel, illetve a sokszor még gyermekmunkát is igénylő, a természetet károsító, nehezen lebomló textilhulladékokkal szemben.

A Budapesti Metropolitan Egyetem Fenntartható divatmárka menedzsment képzése nyílt napot tart szeptember 2-án. Az idei utolsó online nyílt napon 17 órától izgalmas programokon vehetünk részt. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Az eseményen bemutatkoznak a képzés mentorai is: Mengyán Eszter, a Holy Duck! és a fenntarthatodivat.hu alapítója, blogger, aktivista, Tóth Sára a PALANTA divatmárka alapítója és Vetlényi Alma, a fenntartható ALMA divatmárka tervezője, kreatív vezetője és egyben ügyvezetője.

Bővebb infó ITT!

Olvass tovább!