A Diesel Európában több mint négyszáz kiskereskedelmi üzletben – többek között Milánóban, Firenzében és Rómában – indítja útjára second hand projektjét, és piros logóval látja el azon termékeit, amelyek bár nem újak, azok gondos kiválogatásáért, javításáért, tisztításáért, fertőtlenítéséért a márka szavatol. A brand lépése fontos mérföldkő, hiszen hozzájárul a használt ruhadarabok kulturális elfogadásához.
Hogyan működik?
- 1. lépés: A gyártó szakértők segítségével begyűjti és kiválogatja a Diesel termékeket.
- 2. lépés: A gyártó tiszítja és felújítja azokat.
- 3. lépés: A second hand termékeket újraértékesítik.
Nem a Diesel az egyetlen márka, ahol a fenntarthatóság számít, a Triumph és a sloggi még 2019-ben indította el újrahasznosító kezdeményezését, de nemrég Jean Paul Gaultier is ruhakölcsönzőt nyitott.
Fotó: Getty Images Forrás: Diesel