Idén nyáron mutatták be a Burberry divatház legújabb, Hero parfümkampányát, ami Mario Sorrenti fotós, Jonathan Glazer rendező és Adam Driver színész közreműködésével született meg. A film futótűzként kezdett el terjedni a neten, ami a mesteri kivitelezés mellett a külseje miatt megosztó színész számlájára írható.
„A legjobban az vonzott az egészben, hogy nem tudtam, mi vár rám” – nyilatkozta nemrég Adam Driver, akit a divatház kreatív igazgatója, Riccardo Tisci és a rendező kért fel a feladatra, és hogy biztosra menjenek, gyönyörű vizuális kampányelemeket mutattak neki, és felvázolták az elképzeléseiket. – A lovak meglehetősen erős állatok, magasra tették a lécet… nem úgy tűnt az egész, hogy csak úgy megjelensz, forgatsz és hazamész. Rengeteg munkát, átgondolást, utazást és időt igényelt” – emlékezett vissza a sztár, aki természetesen igent mondott a kihívásra.
A Gucci-ház színésze arra is kitért, hogy Glazer személye biztosíték volt számára, akinek filmjeit (Under The Skin, Sexy Beast, Birth) jól ismerte. Tudta, hogy az ő kezei között nem egy szokványos parfümreklám születik majd. – Glazer munkái megdolgoztatják a nézőt, ami nem annyira gyakori. Az emberek azt akarják, hogy kifejtsék helyettük a dolgokat” – magyarázza Driver, aki izgatott volt a feladattól.
A cél az volt, hogy egy ló testét tükrözzék le, ami a színész számára megannyi bizonytalanságot okozott. „Elég hamar elkezdtem edzeni, hogy megfeleő formába hozzam magam, hogy megpróbáljak olyan inas lenni, mint egy ló. Ez egyszerre fárasztó és érdekes feladat – és határozottan csurig van a „Mi a fenét csinálok?” pillanatokkal” – vallotta be őszintén a színész, és hozzátette, hogy a rengeteg edzés megtette hatását, de a temperamentumos lovakkal még meg kellett tanulni bánni. „Nagyok és primadonnák” – mondja Driver, és hozzáteszi, soha többé nem szeretne lóval úszni.
Driver végig nagyon figyelt rá, hogy mindenben támogassa Glazer elképzelését. „A képek elvégezték a munkát, nem volt mit hozzátenni, leszámítva, hogy megjelenek, hogy nem hagyom magam megharapni, és hogy fizikálisan készen állok. A történet nagy részét a testem meséli el, végig erre összpontosítottam. Szerencsére a felkészülés megtérült. Az egész nagyon nehéz volt. De azt hiszem, vagyis remélem, hogy nagyon szép.”
Forrás: Anothermag Fotó: Burberry