Menő cipőmárkával társult a National Geographic

2022. augusztus 04. |

A celebek és a természetvédők egyik kedvenc cipőmárkája, a Cariuma összeállt a National Geographickal, és piacra dobott néhány pár nagyon vagány, fenntartható lábbelit.

A 2022-es év egyik legjobban várt kollaborációját jelentette be Helen Miren és Jon Hamm kedvenc brandje, a Cariuma és a National Geographic: a két brand az Oca Low és az Oca High lábbeliket álmodta újra, a fenntartható cipőkre rákerült a legendás sárga keret, egy tengeri teknős, illetve egy gekkó. A lábbelik fekete és fehér változatban kaphatók.

A cipőket parafából, bio memóriahabból és ricinusolajból készült vegán talpbetéttel gyártják, ami kényelmes párnázatot és stabil tartást biztosít a lábfejeknek. A természetes gumiból készült külső talpak csúszásmentesek, így utazáshoz, kiránduláshoz is tökéletesek, míg a felsőrész tartós pamutvászonból készül, ami maximális strapabíróságot és kopásállóságot ígér. Külön jó hír, hogy minden eladott cipő után két fa elültetését vállalta a cipőmárka – rossz hír viszont az, hogy a Cariuma kollekciók rendre gyorsan elfogynak, főleg a természetvédők körében különösen populáris a brand.

Forrás: Travelandleisure Fotó: Cariuma

Olvasd el ezt is!

Személyre szabható a Prada vagány sportcipője

Személyre szabható a Prada vagány sportcipője

Az America’s Cup Sneakert az 1990-es években dobta először piacra a Prada, most pedig nemcsak az eredeti cipőt hozzák vissza, de arra is lehetőséget adnak, hogy a vásárlók személyre szabják a fazont.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat