Melltartó még soha nem támogatta ennyire a női önbizalmat

2022. szeptember 25.
A nemzetközileg elismert fehérneműmárka, a Triumph #ItsPersonal üzenettel mutatta be innovatív 2022 őszi/téli kollekcióját. A kampány nem csak a fehérneműkről szól, a nők iránti tisztelet kifejezése és az egyéniség ünneplése is nagyon fontos szerepet kapott.

A Triumph szerint nincs két egyforma test, ahogyan két egyforma személyiség sincs. És ezekre a különbségekre büszkének kellene lennünk, ahelyett, hogy elrejtjük azokat, hiszen ezek tesznek bennünket egyéniséggé. A Triumph elkötelezett támogatója a női önbizalomnak és önelfogadásnak, többek között azzal is, hogy teret ad számukra, hogy megmutathassák saját magukat.

melltarto-onbizalom-triumph

Ez a filozófia minden szinten átjárja a márkát, de soha nem volt még annyira hangsúlyos, mint most. Az AW22-es szezonban mutatkozik be a Flex Smart kollekciója, amely az #ItsPersonal kampány valódi megtestesítője. 

A Flex Smart kollekció megtervezésekor a Triumph ügyelt arra, hogy a termékek tökéletesen lekövessék a test minden mozdulatát és alkalmazkodjanak a mindennapok kihívásához, miközben páratlan szintű kényelmet és tartást biztosítanak. A Triumph tudja, hogy a nőknek nap mint nap rengeteg váratlan helyzettel kell megküzdeniük, ezért a Flex Smartot úgy tervezték, hogy a rugalmas anyagbetéteknek köszönhetően rugalmasan alkalmazkodjon a nők életének minden spontán és kiszámíthatatlan pillanatához, miközben biztosítja a szabadságérzetet is.

A Flex Smart kollekciót bevezető #ItsPersonal kampány képein igazi nők szerepelnek, filter nélkül, a kampányvideóhoz pedig nem készült előzetes forgatókönyv. A videóban négy női főszereplő, Abby, Sianon, Akari és Charlotte mutatja meg saját hétköznapjaik őszinte pillanatait Flex Smartban.

A nemzetközi szereplők mellett hosszú évek után végre ismét hazai nagykövet is népszerűsíti a márkát: Annoni Zita felszabadult pillanataiba a fiatal, tehetséges portréfotós, Ajkai Dávid képein keresztül leshetünk be. A Flex Smart kampány számára készült fotók szeptember 14-től láthatóak a Triumph üzletek kirakatában is.

„Először megijedtem a megkeresés hallattán, hiszen az elmúlt években már nem szoktam ilyen jellegű fotózásokon részt venni, de a kollekció és a kampány mondanivalója meggyőzött – mondta Annoni Zita, a Triumph Flex Smart kampány hazai nagykövete. – Hiszem, hogy nekünk, akik a közösségi média felületein jelen vagyunk, nagy a felelősségünk, hogy itt is megmutassuk, a mi életünk sem a tökéletességről szól. Éppen ezért beszéltem szívesen a kisfiam fogantatása körüli megpróbáltatásokról is, és arról, mennyi mindenen mentünk keresztül, hogy végre a  karjainkban foghassuk őt. A testemen végbemenő változásokat is felvállaltam, ahogy azt is, milyen küzdelmes volt visszanyerni a régi formámat. A kampányhoz készült fotósorozat is minimális retussal készült, spontán képekből áll, mert ezzel is azt szeretnénk a nők felé sugározni, hogy büszkén merjék vállalni valódi önmagukat.”

A Flex Smart bevezetése egybeesik a Triumph új vizuális arculatának bejelentésével és bemutatásával is. A márka minden vizuális eleme megújul: a kampányképektől kezdve az üzleteken, a terméktervezésen, az új Instagram-oldalon és honlapon, valamint a teljesen újragondolt e-kereskedelmi platformon keresztül, amely még személyesebb felhasználói élményt nyújt.

64 fotó megtekintése

Olvass tovább!