Így lehetsz a saját otthonod lakberendezője

2018. december 01.
Az új home & living webáruház, a Bonami mostantól magyar nyelven is elérhető. A cseh brand itthon rendhagyó helyszínen, a város felett mutatkozott be egy izgalmas Urban Oasis installációval, ahol a burjánzó növények, friss formavilág, valamint a naturális színek, textúrák és minták kapták a főszerepet.

A Bonami innovatív webshopjában mindenki rátalálhat saját egyéniségére, stílusára, kedvenc bútoraira és lakberendezési kiegészítőire, amelyek mostantól egy kattintással az otthonunkba kerülhetnek.

Városi oázis – a természet nyugalma otthon

A városban élő ember a természet iránti vágyódását a lakberendezésben is érvényre juttatja – olyan lakókörnyezetet igyekszik teremteni, amiben nyugalomra és feltöltődésre talál. Az utóbbi időben egyre inkább megfigyelhető tendencia az otthonokban a zöld színek, naturális nyomatok, minták és textúrák, valamint a nagy mennyiségű szobanövény előszeretett alkalmazása. Az erdőket megidéző mély tónusok gyakran társulnak füstös rózsaszínekkel, melegebb fémárnyalatokkal, sötétebb fákkal, finoman megmunkált részletekkel és életteli zöldes textilekkel – melyek által az ember visszatalál természetes lényegéhez. A Bonami számos terméke hordozza ezt az üzenetet, legyen szó fabútorokról, zöld színű kiegészítőkről vagy rézasztalkákról, amelyek most már elérhetők a nagyközönség számára is.

A Bonami csapata hisz abban, hogy mindent meg kell tennünk azért, hogy a világunk, s legfőképp az otthoni környezetünk, olyan hely legyen, ahol jól érezzük magunkat, és boldogok vagyunk, ahol szívesen időzünk, ahová mindig jó visszatérnünk.

A rendhagyó online piactér legfőbb törekvése, hogy a vásárlást a lehető legáttekinthetőbbé tegye – ezáltal komfortosabbá és nyugodtabbá. A különböző kampányok keretében naponta 1000-1200 egyedi terméket kínálnak, a Magyarországról elérhető állandó kínálat pedig jelenleg meghaladja az 50 000 darabot. A palettán többek között olyan designmárkák is megjelennek elérhető áron, amelyek itthonról kizárólag a Bonami.hu oldalról rendelhetők meg – ilyenek például az EMKO, HARTÔ, sømcasa, Gazzda, Hübsch, House Doctor vagy a We Do Wood bútorai és kiegészítői.

A Bonami itt nem áll meg: csapata folyamatosan keresi az új irányokat, márkákat és tervezőket. Többféle stílusban és árkategóriában kutatják fel az új árucikkeket, hogy mindenki megtalálhassa a számára ideális darabokat. A Bonami aktuális kampányairól e-mailben értesíti azokat a vásárlókat, akik korábban feliratkoztak a Bonami-hírlevélre a weboldalon keresztül. A kampányidőszakból kiderül, hogy a megrendelt termék mikor ér a vásárló otthonába, mi több, a Bonami számos esetben ingyenes kiszállítást is vállal.

Elsődleges célja, hogy egy olyan online felületet kínáljon a lakberendezés és az otthonteremtés területén, amely a lehető legnagyobb mértékben könnyíti meg a keresést és az élvezetes vásárlást. Ezt segíti a webáruház felhasználóbarát felülete és az okostelefonra letölthető applikáció is – utóbbi hamarosan kiegészül egy „virtuális realitás” funkcióval, melynek köszönhetően elég lesz a kívánt terméket kiválasztani, és a telefon kamerájának segítségével meggyőződhetünk majd arról, hogy az adott bútordarab beleillik-e lakásunk enteriőrjébe.