Willo Perron dizájner tervezte meg Kim Kardashian fehérneműmárkájának első pop-up boltját, ami Párizsban nyílt meg október elején. A 280 négyzetméteren elterülő SKIMS üzlet az enteriőrön keresztül is jól közvetíti a márka üzenetét: a fényes, testszínű felületek és a lekerekített sarkokkal érkező, nagy méretű berendezési tárgyak is az inklúzió fontosságát erősítik.
A ragyogó, szinte vizes hatású felületek, a dús idomokként domborodó bútorok és a puha padlószőnyeg egyrészt biztonságos, barátságos térérzetet nyújtanak – ami nem utolsó egy viszonylag intim terekbe hatoló fehérneműüzlet esetében –, másrészt a különböző bőrszíneket és testalkatokat is ünneplik. A minimalista fehérneműket felvonultató panelek mellett néhol feltűnik Kim Kardashian alakja is a falakon, de alapvetően az egész tér visszafogott és letisztult.
A különleges pop-upra ráadásul a párizsi mestercukrász, Pierre Hermes készített izgalmas macaronkollekciót, a ruhadarabokhoz passzoló természetes színekben.
Forrás: Dezeen