Mit esznek a modellek? – Szepesi Melinda

2018. június 01. |

Tényleg csak üres salátalevelek kerülnek a modellek tányérjára vagy a sztereotípiákkal ellentétben néha ők is megesznek egy szaftos hamburgert vagy két marék töpörtyűt? Ezúttal a jógaoktatóként is tevékenykedő Szepesi Melinda napi menüjét követhetitek végig.

Sziasztok! Szepesi Melinda vagyok, modell és jógaoktató.

Mi az, amit általában egy nap alatt eszek?!- az egy jó pár év alatt alakult ki nálam. Modellként figyelnem kell a táplálkozásomra, hogy fitt és egészséges maradjak, és mindemellett a bőröm is szép legyen.

Kísérletező lélekként számos diétát és életmódot kipróbáltam. Mára már annak a híve vagyok, hogy mindenből lehet fogyasztani – csak módjával! Az összeállításban, majd találtok egy-két pillanatot jógás pihenőutakról, ahol a menü mindig teljesen vegán szokott lenni. Ezek azok a hetek, amiből inspirációt merítek a mindennapokban.

A reggelt, munka előtt egy nagy bögre fekete teával és zöld smoothie-val vagy zabkásával kezdem. Klisé, nem klisé, de én nehezen tudok mást elképzelni, hisz az édes reggelik híve vagyok.

A hétvégéken viszont szeretek egy kicsit több időt az étkezésre szánni. Ilyenkor amerikai palacsintát készítek baconnel és sziruppal vagy tükörtojásos- sajtkrémes bägellel indítom a napot.

Az ebéd már trükkösebb. Londonban bármit megtalálhatsz, amit hirtelen megkívánnál! Általában találkozóm van valakivel, akivel együtt ebédelünk. De van olyan is, hogy szaladok egész nap, így csak valami apróságot harapok útközben. Ilyenkor előkerülnek a levesek, vagy a saláták.

Napközben mindig van nálam egy energia szelet, ami főleg magvakat, datolyát és protein tartalmaz, s ezt Matcha Latte-val, fekete teával, a hosszabb napokon, kávéval fogyasztom. Ez számomra a legjobb energiafeltöltő a jógaórák között.

Amíg nekem a reggeli a nap fénypontja, addig a barátomnak a vacsora, ezért mindig megpróbálunk valami újat az asztalra tenni. Ami azért igen nehéz feladat… Legtöbbször szárnyas kerül a tányérunkra esténként. Köretként pedig mindig arra törekszem, hogy zöld zöldséget egyek hozzá. Elég változatos a napi menünk, minimum heti háromszor húsmentes fogás is kerül az asztalra, és néha olyan különlegességeket is készítünk, mint a sushi. Az én örök kedvencem egyébként a hajdinás vagy köleses vegyes saláta kecskesajttal vagy fetával. Egyszerű és tápláló.

S vacsora után nem maradhat el a desszert! Aki ismer, az tudja, hogy megszállottja vagyok a fahéjas csigának és a tejberizsnek. Így törekszem, hogy minden héten legalább egyszer (ha nem sokkal többször….:) ) egyek valami finomságot. Ha Londonban jártok, keressétek fel az Oli And Steen- t a fahéjas szeletéért vagy a Fabrique-ot, fahéjas csigáért! Ha pedig jógázni támad kedvetek, a website-omon megtaláljátok az órarendemet! <3

Szólj hozzá te is!

Még több Gasztró