A Nosalty szerkesztősége a nyár végét arra szánja, hogy új gasztroarcokat toborozzon. A nevezési időszak augusztus 23-tól szeptember 25-ig tart. A jelentkezés egyik legfontosabb eleme egy videó, melyben a pályázónak el kell készítenie egy a jelentkező általa választott ételt, a folyamatot pedig mozgóképre vennie. Az így elkészült tartalmat szerkessze meg annyira, amiből ő is szívesen főzne és inspirálódna a netről. Utolsó lépésként pedig nincs más hátra, mint feltölteni a kész munkát egy a pályázó által választott videó megosztó platformra (pl.: YouTube, TikTok, Instagram Reels) és elküldeni a linket a Nosalty szerkesztőségének.
„A saját gyártású recept- és gasztrotartalmaink mellett a Nosalty alapvetően még mindig egy kreatív gasztroközösségről szól, ahol bárki megoszthatja kedvenc receptjét, ezáltal bemutatva konyhai kreativitását. A most induló SHOWSZÓRÓ gasztro-tehetségkutatónk is ezt hivatott népszerűsíteni: olyan izgalmas, inspiráló, a konyhában már otthonosan, de a kamerák előtt is szívesen mozgó arcokat keresünk, akik eddig csak saját maguk vagy családjuk és barátaik örömére, esetleg személyes közösségi platformjaikon mutatták meg főzőtudományukat, de élve a kampány lehetőségével, szívesen csatlakoznának Magyarország legnépszerűbb online gasztromagazinjának videós csapatához, hogy új főzős videósorozataink arcai és ezáltal népszerű műsorvezetői legyenek. A SHOWSZÓRÓ most tényleg bárki előtt új perspektívákat nyithat, legyen az a TikTokon már rutinosan főző fiatal, a folyton újdonságokkal kísérletező hobbiszakács, a séf, aki az éttermi konyhából a reflektorok elé is vágyik, vagy a temérdek szabadidővel rendelkező nyugdíjas, aki több évtizedes konyhai tapasztalatait szívesen bemutatná a fiatalabb generációknak vagy a Nosaltyn keresztül az egész országnak”- nyilatkozta a kezdeményezésről Hering Andris a Nosalty főszerkesztője.
A pályázati időszak lezártát követően a nevezések a Nosalty stábja elé kerülnek, ahol eldől hogyan folytatódik a SHOWSZÓRÓ!
Részletek, nevezési feltételek
A Nosaltyról:
A Nosalty a hazai gasztrosite-ok között úttörőként lépett a piacra és továbbra is élen jár a videós megoldásokban, túlmutatva a klasszikus receptvideókon. Olyan nagysikerű videós sorozatokat indítottak el, mint például a nagymamák titkos receptjeit népszerűsítő NagyiProjekt, a cukrászat (és kifejezetten az édességek) iránt fogékony nézőket megcélzó CUKORSOKK, az autentikus olasz tésztafogásokra szakosodott Azta’Pasta, az ínyenceknek szóló Látványkonyha, illetve az ismert emberek vendégszereplésével futó EgySztárÉtel, a koronavírus és az infláció okozta kritikus éttermi helyzetre reflektáló Hogyan tovább?, vagy a CompactTv-vel koprodukcióban készült Alaplé című konyhai kisokos néven futó videósorozat, amivel egy rangos díjat is elnyertek a Kreatív Online Video Award szakmai versenyén.