Világvárosok térképe került az üdítő stílusos palackjaira

2019. június 06. |

A kozmopolita London, a mindig nyüzsgő Bangkok és a fülledt Havanna ihlették a Kinley termékek új csomagolását, ráadásul még cukormentes verzióval is dobbant a márka. 

A Kinley Tonic Water múzsái izgalmas nagyvárosok lettek a világ három pontjáról. A termékcsalád csomagolásain térképminták és nonfiguratív motívumok, geometriai alakzatok is láthatóak.

“A London inspirálta címkén a város térképe látszik, de nem egy adott terület, hanem inkább az utcák elrendezésének jellegzetességei. Minden címke megtervezését kutatómunka előzi meg, hangulattáblát készítünk az összegyűjtött képek, minták, színek alapján, amelyek a várost a legjobban jellemzik. Majd kiválasztjuk azokat az elemeket, amik egy címkén jól tudnak működni. Amikor az új Kinley címkéket terveztük, az volt a célunk, hogy egy olyan merész és gyönyörű címke kerüljön a csomagolásra, ami azonnal felidézi vásárlóinkban az adott várost. A bangkoki és havannai címkéknél kevésbé a térkép, sokkal inkább a városokra jellemző hagyományos minták és a hangulat kerültek a fókuszba.”– mondta a címkék tervezője, Rebecca McCowan.

A tervező azt is elmondta, hogy jelenleg rengeteg változáson megy keresztül a csomagolások piaca. A fejlődő technológiának köszönhetően egyre jobban személyre tudják szabni a csomagolásokat, és a környezettudatosság miatt a minél inkább fenntartható megoldások is egyre fontosabbak. Illetve a letisztult, minimalista dizájn is népszerű, erőteljes színekkel és egyszerű grafikai megoldásokkal.  De ezzel párhuzamosan a vintage hangulatú csomagolások is trendinek számítanak, bonyolult tipográfiával és gyönyörű mintákkal.

Legnagyobb örömünkre esztétikus és egyedi dizájn mellett a Kinley egy másik újítása, a Kinley Tonic Water zero is most debütál, így végre azok is ihatnak Kinley Tonicot, akik eddig a cukortartalma miatt kerülték az eredeti változatot.

Szólj hozzá te is!

Még több Napi design