Menő kampánnyal népszerűsítik a thai dizájnt

2020. október 28.
A Thai Style Solutions szeretné bebizonyítani, hogy Thaiföldre nem csak a turisztikai lehetőségei miatt érdemes odafigyelni.

A koronavírus különösen megterheli az olyan országokat, amelyek extrém mértékben támaszkodnak a turizmusra – ilyen például Thaiföld is. A thai kormány ezért kreatív kampánnyal igyekszik segíteni az országot, bebizonyítva, hogy Thaiföldre nem csak a turisztikai lehetőségek miatt érdemes odafigyelni. A Thai Style Solutions célja, hogy megismertessék a világgal a helyi márkákat és tervezőket, akik termékeikkel igyekeznek alkalmazkodni a koronavírus hatására megváltozott világ új igényeihez. Összesen 47 dizájner dolgozott azon, hogy ötféle megközelítésben adjanak választ az emberiség aktuális problémáira: ezeket a kreatív megoldások, a dizájn megoldások, a növekedési megoldások, a zöld megoldások és a művészeti megoldások kategóriákba sorolják.

A kreatív megoldások között szerepel például Nuttapong Charoenkitivarakorn, aki fűzőkből és magas sarkúkból inspirálódva alkotta meg Sexy Chair névre keresztelt székét, a dizájn megoldásoknál pedig megtaláljuk a Pasaya munkáit, akik különleges selyemből készítenek arcmaszkokat. Érdemes szétnézni a Thai Style Solutions weboldalán, és ismerkedni kicsit a thaiföldi kreatív szcénával!

Dezeen

Olvass tovább!