Minimálra vette karácsonyi bevásárlószatyrát a Gucci japán hatásra

2018. november 29.
A Gucci nagy örömmel jelentette be új együttműködő partnerét, a "Comme des Garçons" japán brandet. Mi pedig nagy örömmel üdvözöljük a közös projekt minimál jegyeket tükröző füles táskáját. Nagyon boldogan látnánk a fa alatt is!


A Comme des Garçons a minimalista megközelítésről ismert, ami a szabásvonalakat, színeket illeti, az eklektikusabb Guccival együttműködve mégis tökéletes harmóniában tudtak egyesülni, ami a kreativitást illeti. A két márka kreatív igazgatója, Alessandro Michele a Comme des Garçons háztól maga Rei Kawakubo első közös kísérletezését öröm nézni.

A minimál dizájn jegyében kreált, Japánban gyártott luxus „bevásárlószatyor” világpremierje 23-án volt, de december hatodikától már a boltokban is elérhető lesz.