Ultramenő sminkek a Hanuka szalagosfánkhoz szabva

2018. december 03.
A december a fények, színek, illatok és ízek hava, amit egy izraeli niche pékségnek sikerült a csúcsra járatnia. Divatfotókat és beauty editorialokat megszégyenítő sorozattal rukkoltak elő a Hanuka alkalmából piacra dobott szalagosfánk-kollekciójukhoz, amelyben Netta Szekely, a MAC Cosmetic sglobal senior artistja sminkelt. Egy miniinterjút is olvashattok vele!


Vegyük a nemzetközi szépségszektor legmenőbb sminkesei között számon tartott, magyar felmenőkkel is rendelkező Netta Szekelyt (global senior artist MAC Cosmetics), akivel a Marie Claire magazinba korábban többször is készítettünk a világ különböző pontjain interjút, az izraeliek kedvenc pékségét, a Roladint, egy csapatnyi remek reklámszakembert, és egy kollekciónyi szalagos fánkot – és máris összeállt a Hanuka idei leglátványosabb kampánya.

Hanukakor (2018-ban december 2–10 közé esik) Izraelben minden a fánkról szól, mindezt nagy választékban, nagy tételben, egészen frenetikus szín- és ízvilágban. Ilyenkor mindenki futószalagon gyártja a kreatív szufganiot (fánk) tengert őrületes, nagyszabású összetevőkkel.

Mi azonban most az ízélményt félretéve a színekre koncentrálunk, amelyek terén idén a Roladin nevű cég az eddigi évek kampányain is túltett, mindezt biztosítandó pedig a make-up téren ikonnak számító Nettát kérték fel. Az editorialokat megszégyenítő sorozatról magát a make-up artistot is megkérdeztük egy mini interjú során. Nézzétek a képeket, magukért beszélnek!

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Netta Szekely (@nettart) által megosztott bejegyzés, Dec 2., 2018, időpont: 2:12 (PST időzóna szerint)


Netta Szekely, global senior artist MAC Cosmetics

Nagy különbség kifutóra sminkelni, vagy egy fánk-kollekció kampányához?

Meglepő, de igazából nem. A cél ugyanaz, divatsminket szeretnénk, nem pedig egy fánkhoz kreáltat. Ez lényegében egy fashion smink, amit különleges desszertek inspiráltak. A Roladin kollekciói évről-évre jönnek ki Hanuka alkalmával, így számomra olyan, mint egy divattervező divatkolleckiója. Az IGTV szekcióban egyesével is lehet láthatjátok, miket használtam.

Mekkora munkát jelent egy ilyen kampányban sminkelni?

Egy sminkkel kevesebb mint egy óra alatt készültem el, igaz, volt egy smink-asszisztensem is a fotózáson, mert ilyenkor a már zajló fotózáson, videófelvételeknél is ott kell lennie valakinek a korrekciók miatt. Közben pedig ugye készül a többi modell sminkje…

Élvezel ilyenkor azért valamennyi művészi szabadságot is?

Igen, persze. Az előzetes koncepciós meetingeken együtt ültünk le, mindenki hozta a saját ötleteit, de alapvetően a kollekció kreatívjából indultunk ki. Ez alapján a kiindulási pont alapján állunk elő mindannyian a saját esztétikai elképzeléseinkkel, terveinkkel, dizájnnal, szóval van hiába van konkrét irány megszabva, és az egyes fánkok külsejével, színéhez kapcsolódóan, azon belül van mozgásterem.

Van kedvenc fotód a sorozatból?

Igen, nagyon szeretem az Alma nevű modellről készült képet, lila háttérrel, fehér hajjal, kis sapkával a fején, fekete sminkkel. Nagyon emlékeztet a 90-es évek modelljeire a lány, elképesztően szép ezzel a hajjal és sminkkel.


Photo: Miri Davidovitch

Creative director: Tzur

 

Kattints a sminkvideókért!