Magyar szépségtermék Meghan Markle egyik kedvence

2019. április 29.
Óriási sikert ért el nemzetközi szinten egy magyar tulajdonosi háttérrel bíró szépségmárka, amelynek termékeit Meghan Markle és Jennifer Lawrence is előszeretettel használja. A kanadai székhelyű Éminence Organic Skin Care alapítója, Koronczay Boldijarre és a márka senior szépségápolási trénere, Natalie Pergar válaszoltak a kérdéseinkre.

Meghan Markle egy zacskónyi Éminence bestsellerrel

Victoria Beckham kedvence a Facial Recovery Oil, míg Jennifer Lawrence a BBamboo Firming Fluid & Rosehip Triple C+E olajra esküszik. Meghan Markle még menyasszonyként került a márka híres használó körébe olyan további hírességek mellett, mint Katherine Heigl és Eva Longoria. A Hollywoodban évek óta taroló Éminence szépségmárka mostantól Magyarországon is aktív jelenléttel bír majd, mégpedig nem kevésbé luxus környezetben, mint az Európa legjobbjának választott Harmony Spában. Az Aria Hotel Budapest wellness részlegén áprilistól 12 speciális, top kategóriás szépítő kezelésekkel kínálnak, ahol meg is vásárolhatjuk a biodinamikus termékeiket köztük olyan „must have-eket”, mint a Facial Recovery Oil és a Bearberry Eye Repair Cream. A magyarországi bevezetés kapcsán az Éminence Organic Skin Care alapítóját, Koronczay Boldijarre-t, és a márka senior szépségápolási trénerét, Natalie Pergart kérdeztük.

Bár a márka vancouveri székhelyű, komoly magyar kötődése van a cégnek Magyarországhoz. Mesélnétek erről?

A termékek jelentős része Magyarországon készül. Sok termelőtől és különböző farmokról szerzünk be alapanyagokat, ezzel is támogatva a magyar mezőgazdaságot. Szeretnénk tovább éltetni és népszerűsíteni azt a fantasztikus munkát, amit a magyar natúr és biogazdászok végeznek, támogatni őket és az egész natúr és bio mozgalmat, amiben csak tudjuk. Reméljük, hogy ezzel a törekvésünkkel minél több ember egészségéhez tudunk hozzájárulni valamilyen formában.

A magyarországi bio farm

Az Éminence márka és az organikus jelző jó ideje összefonódik egymással. Ez a cég személyes, egészségtudatos misszióját mutatja, vagy inkább ennyire hisz a márka az organikus alapanyagok szépítő erejében?

Mindkettő igaz. A bio alapanyagból és különleges eljárásokkal készülő kozmetikumaink valóban kiváló eredményeket tudnak elérni. Ugyanakkor az Éminence egyik vezető tagja gyermekkori myeloid leukémiában szenvedett, az ebből való kigyógyulás indította útjára azt a mélyen gyökerező hitet a természetes gyógymódok és bio alapanyagok iránt, amit a márka is képvisel. Ebből a hitből és személyes tapasztalatból kiindulva a cég örömmel járul hozzá 2013 óta a daganatos betegségben szenvedő kisgyermekek gyógyulásához, világszerte már több mint 80 000 adag bio ételt szállítottak ki, többet között a Tűzoltó utcai Gyermekklinika betegeinek is.

Tényleg szinte példátlan, hogy ennyi világhírű rajongó álljon egy magyar hátterű brand mögött. Mi minden kellett ehhez, minőségi összetevők, szerencse, jó marketing, esetleg hollywoodi ajánlások?

A bio alapanyagból és különleges receptúra alapján készülő kozmetikumaink hatása sokszor megdöbbentően látványos. Ez először a filmeken dolgozó sminkeseket és kozmetikusokat ragadta meg, amelyhez természetesen szükséges volt a megfelelő betanítás és tréning is az optimális felhasználás és a termékismeret érdekében. Hosszú évek kitartó munkája és a szigorú minőségvédelem eredményeként sok népszerű hollywoodi-i spában és kozmetikában használják a Éminence-t ma már. Professzionális kozmetikusok ajánlásai alapján természetes, hogy a filmszínészek is keresik a termékeinket és sokszor a kedvenceikké válnak. Amerikában, annak idején, amikor még csak szárnyait bontogatta a márka, az emberek jó termékeket akartak vásárolni, ez volt a döntő szempont.

Ezzel szemben ma…?

Tény, hogy az utóbbi időben viszont már sokkal összetettebb ez a kérdés. Előtérbe került számos további körülmény is, amelyek szerepet játszanak a döntési folyamatban. Többek között a termékek összetevői, a márka környezettudatossága, hogy mennyire terheli az előállítás a környezetet, vagy éppen, hogy támogatjuk-e a közösségünket. A teljesség igénye nélkül például csomagoláskor újrafelhasznált papírt és kukoricából készülő, lebomló töltőanyagot használunk a dobozokban a szállítás során, zöldségből készült tintával feliratozzuk a termékeket, nagy arányban szélenergiát használunk, valamint minden eladott termékünk után elültetünk egy fát. Ezek nekünk mindig is fontosak voltak és örülünk, hogy elértünk oda, hogy egyre több embernek lesz az. Úgy gondoljuk, hogy mindez hozzájárul ahhoz, hogy ennyi híresség választ minket, hiszen ők is hasonló értékeket képviselnek, sőt, van lehetőségük széles körben példát mutatni és kiállni például olyan ügyek mellett, mint a globális felmelegedés kérdése vagy a daganatos gyermekek támogatása.

Az egyik slágertermék: Facial Recovery Oil

 

Mi a két legfontosabb must have termék a márka termékskálájából és miért?

Két díjnyertes termékünket emelnénk ki a biodinamikus termékcsaládból, az egyik a Facial Recovery Oil, amit többen csak folyékony aranynak emlegetnek. Szinte mindenre használható csodaszer, a ráncok mélységének csökkentésétől, a nap által leégett vagy akár enyhen sérült bőr gyógyításán át a bőrproblémák kezeléséig sok mindenre alkalmas. A másik kedvencünk pedig a Bearberry Eye Repair Cream, ami kitűnő a szem körüli szarkalábakra illetve a szemkörnyéki érzékeny bőr megfelelő táplálására.

Kiknek lehet a kedvence a jövőben Magyarországon?

Mindenki, aki egészségtudatos és törődik a bőrével, akár érzékeny bőrűek is, hiszen nem tartalmaznak a termékek irritáló anyagokat, jó hatással vannak minden bőrtípusra. Különösen ajánljuk a natúr kozmetikumok iránt érdeklődőknek vagy azoknak, akik számos próbálkozás után még mindig keresik a bőrüknek tökéletesen megfelelő ápolást.

Fotók: Eminenceorganicfarm.com, Getty Images