Mindig izgalmas egy-egy új sikertörténetről olvasni, különösen, ha egy olyan területről érkezik, ahonnan viszonylag ritkán láthatunk példát világhódító szépségtermékekre.
Az ír Pestle & Mortar mögött számos szépségdíj és egy bizonyos Sonia Deasy áll. Az ötgyermekes anya, üzletasszony hitvallása, hogy egy termék ereje annak hatásában, a hidratált és egészséges bőrképben mérhető. Jelenleg 8 egyedi termék található a szélsebesen csúcsra törő Pestle & Mortar csupa aktív összetevővel bíró termékcsaládjában.
Az indiai orvostudománynak hagyományai vannak Sonia családjában
„A többlépcsős bőrápoló rutinok leegyszerűsítése és egy kiváló ár-érték arányú hatásos bőrápolási megoldás kifejlesztése vezérelt a márka megalapításában. A a családomban hat generációra visszanyúlóan jelen van az indiai orvostudomány alkalmazása, a Pestle & Mortar víziója is ezen alapul. A termékekben a természetet a tudománnyal olvad egybe, a formulák kifejlesztésénél pedig a mantrám: egyszerű, természetes, hatékony és mindenki számára elérhető.” – meséli az alapító.
Ír világsiker
Első blikkre a letisztult fekete-fehér dizájn látszólag összhangban van a tredekkel, de a termékskálából kiemelkedő hialuronsavas arcszérum már messze eltér egy átlagos hidratáló terméktől. A nemzetközi „cult beauty” szektor egyik új kedvence úgy fest, tényleg kultikussá nőtte ki magát: nemcsak kezeli a szomjas bőrt, de az apró, finom ráncok és a fakó bőrszín eltüntetéseben is csodát művel.
A Dailymail portál szerint a Marks&Spencer polcairól rendre elkapkodják, az elszánt rajongók pedig – ha már hiába vadásznak kedvencükre – óriásira duzzadó várólistákra iratkoznak fel, reménykedve a minél előbbi utánpótlásban.
A tavalyi évben a Pestle & Mortar Hyaluronic szérum készletei összesen ötször fogytak el világszerte, a készletek újratöltéséig pedig rendre 35 ezer ember írta fel magát a várólistára.
Maga a termék egyébként 39 font, azaz mintegy 14 ezer forint, vagyis nem éppen a pénztárcabarát kategóriát erősíti. Ennek ellenére, vagy talán pont ezért még érdekesebb a széles körű siker, és a terméket övező óriási hype. Ha sikerül kipróbálnunk nekünk is, természetesen beszámolunk róla…