A legendás magyar szépségmárka és a legendás magyar modell nagy „találkozása” az együttműködés, ami több ponton is eltér jó pár hasonló projekttól. Az október közepén polcokra kerülő, 3 korosztály arcápolási igényeire kifejlesztett termékcsaládhoz Pataki Ági jóval többet adott, mint az arcát.
A Helia-D új ránctalanító sorozata mellé nemcsak nagykövetként állt oda, de a most bemutatott kampányvideó is Pataki Ági nevéhez fűződik, a felvételeket ugyanis filmes cége, a Filmpartners készítette.
Gigaplakát
Talán még jó páran emlékeznek Pataki Ági modellkarrierjének óriásplakáthoz fűződő momentumaira. A mostani, Helia-D-s együttműködésből sem maradhatott ki mindez, egy több mint 160 négyzetméteres épülethálóról mosolyog le újra a Kiskörút járókelőire. A helyszín érdekessége, hogy innen pár száz méterre, a Kálvin téren állt évtizedekig egy Fabulon mozaik, Pataki Ági arcával.
A hivatalos bemutatón egyébként Pataki Ági elmondta, hogy a termékcsalád ránctalanító hatása mellett kifejezetten meggyőző részlet volt számára az üzenet, és az érettebb nők megszólítása, középpontba állítása. A szépség sokáig tarthat, ha vigyázunk rá, szól a kampány mottója is.
Három csapásirány
Az új Cell Concept termékcsalád egyébként 11 taggal indul, a készítmények a legkorszerűbb növényi őssejt alapú hatóanyagokkal és vitaminokkal veszik fel a harcot a káros környezeti hatások és az öregedés jelei ellen. A mélyhidratáló és ránctalanító készítmények a 35+ korosztály számára vörösáfonya őssejttel, a feszesítő és ránctalanító készítmények a 45+ korosztály számára orchidea őssejttel, míg a a sejtmegújító és ránctalanító készítmények az 55+ korosztály számára argán őssejttel.