„Nincs több retusálás a szépségkampányainkban” – ígéri elsőként az egyik legnagyobb amerikai arckrémmárka
A Procter & Gamble tulajdonában lévő Olay arckrémmárka azt ígéri – elsőként az amerikai piacon –, hogy teljesen leáll az arcbőrretusálással a kampányaiban még ez év végéig.
A bőrretusálás beszüntetése a reklámkampányokban óriási szó, hiszen annyira bevált gyakorlat, hogy eddig még egy tengerentúli, makulátlan bőrt ígérő termékeket értékesítő gyártó sem szánta rá magát hasonló lépésre. A Global Cosmetic News információi szerint ők az elsők az amerikai bőrápolási szegmensben, akik vállalják e téren a retusmentességet a kampányaikban.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Rich. Luxurious. Creamy. You have to feel it to believe it. 😍
„A nők állandóan ellentmondásos elvárásokkal szembesülnek a megjelenésüket illetően. Az Olay ezennel elkötelezi magát amellett, hogy 2021-től semmiféle bőrretusálást nem végzünk a reklámjainkban”– tett ígéretet a márka a weboldalán.
A márka nagykövete, a Dawson és a haverokból ismert Busy Philipps nem tagadta, nagyon örül a hírnek. „Büszke vagyok arra, hogy az Olay Skin Promise család része vagyok. Két kislány édesanyjaként pontosan értem annak fontosságát, hogy tényleg hiteles példakép legyek, mégpedig a szó minden értelmében. Az Olay kiáll a nők érdekében, és jólesik látni, hogy ezt a hatalmas platformjukat arra használják, hogy ösztönözzék a nőket, hogy hitelesen és megbánások nélkül éljenek.”
A színésznő azt is hozzátette, sosem takargatta a tökéletlenségeit. „Vannak nevetőráncaim, de ezek attól vannak, hogy sokat nevettem a lányaimmal és a férjemmel, valódiak és különlegesek” – vallja Busy Philipps, aki a jövő évtől szintén retusálásmentesen lesz látható a szépségmárka kampányaiban.
Olvass tovább!
Retusálatlan, sminkmentes képekkel hirdeti kollekcióját a TOMCSANYI
A 2019-es tavaszi-nyári kollekció bemutatásához rendhagyó formát választott a magyar TOMCSANYI márka, mely teljes mértékben felülírja a kampányfotó-trendeket.