Kriptovalutával fizethetünk a rúzsért az új szépségmárkánál

2020. május 21. |

A virtuális influenszerek és modellek után újabb nagy lépést tehetünk a virtuális jelenben. Egy Air Cosmetics néven alapított beauty brand most azzal vonta magára a figyelmet, hogy kriptovalutával is fizethetünk a termékskálájukon elhelyezkedő darabokért.

A szépségiparban ma már annyiféle speciális igényt kiszolgáló márkát (a vegán termékektől a Parkinson-kóros sminkmester által alapított felhasználóbarát sminktermékekig) üdvözölhetünk, hogy nehéz lenne beleélnünk magunkat a gondolatba: van még új a nap alatt. Pedig igenis van, legalábbis az Air Cosmetics Paris példájából kiindulva.

A sminkmárka igen széles skálán elégíti ki a különböző származású, bőrszínű, -tónusú ügyfelek igényeit, de ez még messze nem számít különlegesnek (Rihanna és Iman szépségmárkája évekkel hamarabb rátalált erre a nem is olyan kicsi piaci résre). A kiterjesztett alapválaszték mellett a fizetési mód megadásával vonta magára az Air Cosmetics a figyelmet – a szemöldököket meg magasra.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Air Cosmetics (@aircosmeticsparis) által megosztott bejegyzés, Máj 6., 2020, időpont: 2:38 (PDT időzóna szerint)

Ez ugyanis az első szépségmárka a világon, amely elfogadja a kriptovalutát mint fizetési eszközt (köztük a Bitcoint, az Ethert és a Multicoint), hogy azok a nők, akik banki szolgáltatások hálója nélkül élik életüket világszerte, könnyedén nyúlhassanak online a márka termékei után bárhol, tartózkodási helytől függetlenül. A brit Vogue erről megjelent cikke szerint világszerte több mint egy milliárd nő nem rendelkezik alapszintű bankszámlával sem, miközben az összes fogyasztói kiadás 83% -át mi „generáljuk”.

Olvastad már?

Sminkmogulok Hollywoodból

Sminkmogulok Hollywoodból

Felragyogott a celebsminkek kora, amikor is sztárok profi szakembergárdával és egy aktív, sokmillió követős Instagram-profillal a hátuk mögött szinte bármilyen dekorkozmetikai vagy arcápolási terméket el tudnak adni. Bemutatjuk a műfaj legnagyobb mesternőit.

A márka alapítója, Peter Alfred-Adekeye célja vállaltan az, hogy – részben az olcsó online fizetési módnak hála – mindenki számára elérhető luxuskozmetikai kollekciót hozzon létre. Hogy hogyan? Ahelyett, hogy minden sminktermék egységes árat kapna, algoritmusok segítségével adnak speciális, helyalapú kedvezményeket – vagyis a vásárlók az adott tartózkodási helyük alapján fizetnek a termékekért. Ez ugyanis Peter Alfred-Adekeye szerint többnyire sokat elárul az anyagi helyzetről is.

Na, de lássuk, mi minden is sorakozik a kissé futurisztikus koncepció mögött. Folyékony alapozó, porpúderek, szempillaspirál és még sok minden más szerepel a skálán, amelynek éke az Afrika nevet viselő folyékony rúzs (nekünk 25 eurós árat mutat a weboldal). Házon belül csak „a világ legszexisebb rúzsaként” emlegetik az izzó vörös ajakrúzst, amely állítólag a halvány bőrszínen ugyanolyan jól mutat, mint a sötétebb bőrtónuson. A meseszépen pigmentált rúzs ráadásul tele van szuper összetevőkkel: shea vaj, E-vitamin és antioxidánsok garantálják az ajakápolást a szépítés mellett.

Láttad már?

Virtuális szupermodelleké a jövő?

Virtuális szupermodelleké a jövő?

Új, kicsit bizarr trend van feljövőben a social mediában a szépségszektorban. Úgy fest, virtuális modellek sarjadhatnak a közösségi médiában megjelenő virtuális inluencerek nyomában.

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség