A szezon legszebb parfümjével jött ki egy japán luxusékszerészet
Az ékszerpiacon, azon belül is a nemzetközi gyöngyszektorban az egyik legjobban csengő luxusmárkanév a Mikimoto. A közel 130 éves múltra visszatekintő brand bemutatta első parfümjét – természetesen szinte „aranyáron”.
A tenyésztett gyöngyök szerelmesei körében szinte fogalom a japán Mikimoto ékszerészház neve. Az 1893-ban Kokicsi Mikimoto alapította márka egészen új szintre emelte a tenyésztett gyöngyök szépségét – nemcsak alapításakor, hanem azóta is tartva az elképesztő színvonalat. A „gyöngymester” első tokiói butikja megnyitása után az egyre tökéletesebb formájú és színű gyöngyeivel, ékszereivel világszerte óriási sikert ért el, a neve pedig úgy fest, nem hogy nem kopik meg, hanem egyre inkább bebetonozza magát a luxusiparba.
Új vizek
A Premium Beauty News portál információi szerint a márka most új terepen mutatkozik be, mégpedig az illatok világában. A Scent Beauty e-kereskedelmi platformmal közös projektjük során egy különleges illatot alkottak, méghozzá a gyöngymárka történetében először. Az Amerikai Egyesült Államokban piacra dobott Mikimoto Eau de Parfum, ahogyan azt sejthetjük, nem éppen egy hagyományos, kereskedelmi illatkreáció.
Láttad már?
Saját sminkekkel jött ki az egykori kosaras luxusparfüm márkája
Az egykori svéd kosárlabdás, Ben Gorham által alapított Byredo luxusparfümmárka rakétaként lőtt ki.
A tervezési munkát Raymond Matts illattervező szakértőnek és Frank Voelkl mesterparfümőrnek adták ki, akiktől egy luxuskategóriás, a márka tengerekhez kapcsolódó identitását is hűen hozó egyedi illatot vártak. A gendersemleges alkotás meg is született, mégpedig a hírek szerint domináns írisz és magnólia illatjegyekkel.
A határozott cél az volt, hogy a parfüm üvege is a jellegzetes ékszerek által ihletett legyen. Lance McGregor dizájner egy, a gyöngy színét és fényét egyaránt gyönyörűen leképező alkotással állt elő, mégpedig a szuper minimalista vonalon mozogva. Az álomszép külsejű illatot a japán ékszerészet oldalán, és természetesen a Scent Beautyn is beszerezhetik a rajongók, igaz, nem túl visszafogott áron. 275 dollárba, körülbelül 86 ezer forintba kerül, igaz, ennyiért már egy 75 ml-s palackot kapunk.