A Snapchaten jött ki új hibridrúzsával a Gucci

2021. április 14. |

Nemrég számoltunk be nektek a Chanel Lipscanneréről, amely az egyik legutóbbi mesterséges intelligencián alapuló szépségalkalmazás, máris itt egy újabb okosötlet – újabb formában, egy újabb szépségmárkától. Mutatjuk a Gucci nagy dobását a Snapchaten!

A mesterséges intelligenciával és kiterjesztett valósággal működő technológiai fejlesztések korában a Gucci Beauty sem adja alább egy Snapchat funkciónál, amely segítségével a vadonatúj hibrid büszkeségüket, a Rouge De Beauté Brillant rúzst is kipróbálhatjuk. A most bevezetett Snapchat lencse segítségével persze nemcsak az új Gucci családtagot kenhetjük fel, hanem egy egész sor luxusterméket is, elkészítve saját luxuslookunkat, mindezt persze csak a kiterjesztett valóságban. Idő és némi türelem segítségével egy seregnyi árnyalat és textúra közül találhatjuk meg a mi bőrünkhöz, szem- vagy éppen hajszínünkhöz leginkább passzolót.

gucci-snapchat

A digitális élmény kezdőlépése egyébként egy elegáns Gucci szemmaszkkal kezdődik – mintha csak épp egy pihentető alvásból ébredtünk volna fel, mit ad Isten, egy lazán a homlokunkra tolt luxus kiegészítővel a fejünkön. A saját márkás szemmaszk a jellegzetes fekete-arany Gucci mintákkal (ugyanaz, mint ami a 15-féle árnyalatban kínált Rouge De Beauté Brillant rúzs tokját díszíti) nyomja meg a startgombot, ahol az ötféle bőrtónusra kínált 40-féle alapozóárnyalat a második lépés, szorosan a szempillaspirálok, rúzsok lenyűgöző variációi előtt.

Láttad már?

18 éves Down-szindrómás lány a Gucci új szempillaspirál-modellje

18 éves Down-szindrómás lány a Gucci új szempillaspirál-modellje

A Gucci Beauty a legújabb, Gucci L'Obscur szempillaspiráljának arcául ezúttal egy tényleg különleges modell választott. A 18 éves Down-szindrómás modellt, Ellie Goldsteint egy olyan ügynökség közvetítette ki, akik a médiában eddig kirekesztett, de legalábbis alulreprezentált emberek képviseletét tűzték ki célul.

Hasonlóan látványos és izgalmas egyébként a „játék” a Chanel Lipscanner appjával is. A francia luxusbrand nem kevesebbet ígér az ajakszkennere segítségével, mint azt, hogy a legújabb AI-technológiák segítségével megtalálja nekünk a világ bármelyik színéhez leginkább passzoló, ahhoz árnyalatban a legközelebb álló Chanel rúzst.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Gucci Beauty Official (@guccibeauty) által megosztott bejegyzés

Mindezt persze nem csak saját skáláról, vagy éppen saját ruhadarabok színéből dolgozva, simán megbirkózik magazinok lapjáról beszkennelt modellekkel, vagy akár az Instán szelfit posztoló szupermodellek aktuális rúzsával is. Az alkalmazás öt színcsaládból válogat: rózsaszín, narancs, natúr, vörös és szilva árnyalatokkal. A textúrák, finishek terén is kínál opciót a felhasználóknak, kiválogatva nekünk a matt, ajaklakk, fényes, szatén vagy fémes hatású indulókat. Jó hír, hogy fotó sem kell hozzá, elég beolvasni akár egy fogason lógó ruhadarabot is.

Olvass tovább!

Giorgio Armani rúzs-automata és a jövő szépsége a Viva Tech-en

Giorgio Armani rúzs-automata és a jövő szépsége a Viva Tech-en

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et. A brand a legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztései a szépség és fogyasztói élmény jövőjét szemléltetik. A mi kedvencünk a az új Giorgio Armani rúzs-automata, amelyet a látogatók ki is próbálhattak.

Forrás: Adweek.com

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség