Nemzetközi díjak:
Estée Lauder Advenced Night Synchronized Multi-Recovery Repair Complex
Clarins Total Eye Lift
Yes Saint Laurent Pure Shots
Chanel Hydra Beauty Camelia Repair Mask
Aveda Botanical Repair
A zsűri különdíja: Hermés Rouge Hermés
Széles körben terjesztett termékek – különdíj: LOréal Paris Revitalift Laser X3 hétnapos peeling hatású ampullakúra
Francia díjak:
A zsűri szívügyének díja:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Orveda
Sue Nabi tulajdonos hatalmasat álmodott, a 2017-ben Londonban alapított zöld, high-tech luxusmárka pedig meg is hozta számára a rég várt áttörést. A koncentrált formulák úgy aktiválják a bőr öngyógyító és önjavító folyamatait, hogy nem okoznak közben irritációt. A kozmetikumok legfontosabb összetevői között említhetjük a természetes biomimetikus molekulákat (natúr prebiotikumok, tengeri antioxidánsok, kombucha- és más teakivonatok) és a bőrgyógyászatilag elismert hatóanyagokat (niacinamid, peptidek, adenozin) is.
Mit mond a zsűri?
„Kompromisszumok nélküli szépségmárka, amely végre ötvözi a clean beauty és az ultrainnovatív bőrápolás eredményeit” – Julie Levoyer, Stylist Magazine.
„Az új zöld klasszikus” – Emmanuelle Lannes, Cosmopolitan.
„Az egyike azon ritka márkáknak, amelyek tudatában vannak a mikrobiom bőregyensúlyban betöltött fontos szerepével” – Linh Pham, lejournaldemoncorps.fr.
„Különleges termékek hihetetlen textúrával – csodás felfedezés ez a brand” – Béatrice Thivend–Grignola, Gala.
Ökotudatos márka díja:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
La Bouche Rouge
Nicolas Gerlier 2017-ben létrehozott luxus sminkmárkája felelősségteljes elveken alapszik: egyáltalán nem használnak műanyagot – újrahasznosítottat sem –, és olyan nyersanyagokkal dolgoznak, amelyek fenntartható, az ember és a bolygó érdekeit is szem előtt tartó forrásokból származnak. A vegán formulák pedig pont annyira kifinomultak, mint az újrahasznosított bőrből készült csomagolások.
Mit mond a zsűri?
„Itt a bizonyíték arra, hogy a luxus és az ökotudatosság nem zárja ki egymást” – Sophie Michard, Version Femina.
„Remek kezdeményezés, amely visszaemeli a francia kézművességet a méltó pozíciójába” – Linh Pham, lejournaldemoncorps.fr.
„Esztétikus termékek és etikailag megkérdőjelezhetetlen hozzáállás” – Monique Le Dolédec.
Fiatal márka díja:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Holidermie
A holisztikus brandet megalapító Mélanie Huynh célja az volt, hogy a nők ne csak arcápolókkal gondoskodjanak a szépségükről, hanem masszázzsal, légzéstechnikákkal és egészségesebb táplálkozással is. A márka bőrbarát táplálékkiegészítői tökéletes összhangban állnak a helyileg alkalmazható bőrápolókkal és masszázsmódszerekkel, amelyeknek része egyébként az arcjóga is. Mindez egy év alatt valósult meg – micsoda teljesítmény!
Mit mond a zsűri?
„A 2020-as év legelegánsabb csábítása” – Emanuelle Lannes, Cosmopolitan.
„Egy új márka tökéletes időzítéssel – remek munka!” – Linh Pham, lejournaldemoncorps.fr.
„Lágy színeivel és a függőséget okozó arcjógacsomaggal egyből megfogott minket” – Béatrice Thivend-Grignola, Gala.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Nuxe, Nuxe Bio
Megérkezett az organikus kozmetikumok új nemzedéke! A márka a természet legjavát válogatta össze (hajdina-, rizs-, fehértea-kivonat stb.), és a legújabb módszereket alkalmazta annak érdekében, hogy az összetevők a gyártás során ne veszítsenek sem a minőségükből, sem a hatékonyságukból. A bőrünk a termékeket, a bolygó pedig a felelősségteljes gondolkodást imádja: francia gyártás, ökotudatos csomagolás, átlagban 99%-ban természetes összetevők.
Mit mond a zsűri?
„Remekül átgondolt és elérhető árú termékcsalád” – Virginie de Tarlé, Femme Actuelle.
„A csomagolás, az összetétel, minden tökéletes!” – Béatrice Thivend-Grignola, Gala.
A legjobb formula díja:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Lazartigue
A brand célja az volt, hogy olyan vegyszermentes összetételt hozzon létre, amely használatában és eredményében is ugyanolyan hatékony, mint a korábbi formulák. A termék megalkotásakor mellőzte a szulfátokat és a szilikont, és olyan természetes alternatívákkal helyettesítette, mint a kókuszolaj és más növényi olajok. Vegán, ökobarát és Franciaországban készül: íme a tiszta és hatékony hajápolók királya.
Mit mond a zsűri?
„Sikeres megújulás: pontos és hatékony” – Sophie Michard, Version Femina.
„A hajunk és a lelkiismeretünk is imádja” – marieclaire.fr.
A további döntős szépségtermékeket, valamint a zsűri francia és nemzetközi tagjait itt találod, ha pedig a teljes cikkre és beszámolóra kíváncsi vagy, keresd a Marie Claire legújabb számát az újságárusoknál!