A Valentino is beszáll a sminkbizniszbe

2021. április 30.
Az olasz luxusmárka egyike volt azoknak a brandeknek, amelyeknek eddig nem volt saját beauty termékvonala. A Gucci és az Hermès után azonban a Valentino is sminktermékekkel debütál.

Heteken belül komoly riválist kapnak a legnagyobb divatházak, a Chanel, a Saint Laurent vagy a Gucci sminktermékei, ugyanis a Valentino divatház is beszáll a sminkbizniszbe. Garance Delaye, a divatház beauty ágazatának vezetője azt is elárulta, hogy a szépségápolási termékek és a divatszegmens szoros összefonódását tervezik, a két ágazat egymást húzza majd.

A szépségvonal tizennégy alaptermékre – többek között rúzsokra, alapozókra, púderekre, szemceruzákra – épül, a nagy divatbemutatókra pedig limitált szériás termékekkel készülnek. A hamarosan debütáló sminktermékek között ötvenféle rúzs-, és negyvenféle alapozóárnyalatot találunk majd. A divatház számára nem teljesen ismeretlen a beautyszektor, saját parfümje például volt már a Valentinónak – a legutóbbihoz például a Gucci-filmben szereplő Lady Gaga adta az arcát.

Valentino

Forrás: Business of Fashion Fotó: Getty Images

Olvasd el ezt is!