A Lookfantastic szépségápolási e-kereskedelmi oldal nem aprózza el, ha a pontos adatok alapján meghatározott legnépszerűbb szépségmárka kikiáltásáról van szó. A portál online kutatásában a fogyasztók számára legizgalmasabb bőrápolási brandeket keresték, ehhez pedig több tízmilliós kereséseket vetettek össze. A győztes idén a már kultmárkának számító The Ordinary, amelynek nevére 37 060 000-szor kerestek rá globálisan az utóbbi 12 hónapban.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bőrápolási szektor is egyre népszerűbb, és a fogyasztók is egyre „profibbak”, egyre inkább tisztában vannak a bőr egészségének és egy jó bőrápolási rutinnak a fontosságával, és persze ezzel párhuzamosan több időt szánnak azoknak a termékeknek, márkáknak a feltérképezésére, amelyet kinéztek.
Márpedig új, izgalmas márkák szinte hetente bukkannak fel, a kínálat pedig tényleg zavarbaejtő mára. Ennek ellenére vannak jól, és jó sokaknak bevált nagy kedvencek.
Lássuk idén kik is azok?
Első helyen a néhai Brandon Truaxe által 2016-ban elindított The Ordinary áll, az összetevők fontosságára nagy hangsúlyt helyező márka után pedig a lassan nagy „öregnek” számító Neutrogena vetette meg a lábát. A harmadik helyet a svéd beauty-tech cég, a Foreo vitte el az Eucerin elől.
Mutatjuk, hogy mely márkák állnak még az élen, és melyik mennyi nemzetközi szintű kereséssel.
Forrás: Stylist.co.uk
Láttad már?
