Speciális szérumtárolókkal aratott sikert a magyar pár

2021. április 13. |

Egy rendszerszerető joghallgató és gépészmérnök párja a tökéletes reggeli és esti arcápolási rutin során használt termékeknek készít speciális tartóboxokat, nem is akármilyeneket.

Korábban írtunk már olyan – világsikert is elérő – szépségmárkákról, amelyekkel az alapítók egy-egy saját, valós problémájukra adtak választ, legyen az valamilyen bőrbetegség, dekorkozmetikumoknál a megfelelő árnyalatok hiánya (lásd: Rihanna – Fenty Beauty) vagy akár praktikus okok. Utóbbiak sorában most már egy magyar márka is felsorakozik Focused on You néven, amelynek már a neve is elég sokatmondó.

Focused-on-You-szerumtarolo
A személyre szabott szépségkence-tárolók ötlete egy magyar pár – Hoffer Klaudia ötödéves, záróvizsga előtt álló joghallgató és Tóth Péter, aki idén szerezte meg gépészmérnöki mesterdiplomáját a BME-n – fejéből pattant ki.

„Az ötlet, mondhatni, egy szerencsés véletlennek köszönhető. Jellemző rám, hogy mindig minden rendszerezve van körülöttem, leginkább a mindennapos dolgaim körül. Azonban a reggeli és esti arcápolási rutin során használt termékeknek egyszerűen nem volt meg a megfelelő tárolásra alkalmas helye” – meséli Klaudia az egyébként egészen friss projektről.

Láttad már?

Hamarosan livestreamben veheted meg kedvenc arckrémjeidet

Hamarosan livestreamben veheted meg kedvenc arckrémjeidet

Egyre több közösségimédiás-felületen jelenik meg a livestream értékesítés, ahol szépségápolási kedvencekre is vadászhatunk. Az Amazon, az Instagram és a TikTok mellett most a kifejezetten beautymárkákra fókuszáló, livestream fókuszú startupok is megjelentek.

Szerencsés véletlenként játszott közre az első modell megtervezésénél, hogy ők maguk is ki tudták maguknak nyomtatni, hiszen Péter a gépészmérnök végzettsége miatt rendelkezik megfelelő tudással a tervezéshez, modellezéshez, nem mellesleg pedig saját 3D-nyomtatóval is. 2020 decemberében készült el az első szérumtartó modell, amely a három éve együttlévő pár szerint a jelenlegi darabokhoz képest „gyerekcipőben” járt, mégis pozitív visszajelzések özöne érkezett.

A vevőkört a termékeinkből adódóan egyelőre nagy részt a tudatos bőrápolást végzők alkotják (a felhasznált anyag ugyanis PLA, azaz politejsav, amely egy biológiai úton lebomló műanyag, és elsősorban magas keményítőtartalmú gabonafélékből állítható elő), de a pár már tervezi a vásárlói csoport kiterjesztését, és újabb ötleteken, 3D-nyomtatott termékeken gondolkodik. „A termékeink valószínűleg azért arattak ekkora sikert, mert mi nem egy internetről letöltött sablon alapján dolgozunk, amit bárki elérhet, és ha rendelkezik otthon nyomtatóval, akár saját magának el is tudja készíteni azt. Minden egyes megkeresés során sokat ötletelünk és agyalunk, hogy mi és hogyan lenne a legjobb, gyakran polcméretek és termékek száma alapján tervezzük meg az álomtárolót.”

Jelenleg három szín elérhető a kínálatukban: fehér, fekete és ezüst, de tervezik újabb árnyalatok bevezetését is. Bár van fix kínálat, a legtöbben egyedi tárolót szeretnének rendelni. A termékek méretétől és formájától függően az átlagos nyomtatási órák száma 14-20 órát is igénybe vehet a tervezési órákon felül. Ami pedig az árakat illeti, természetesen függ a nyomtatási órától és a felhasznált anyagtól, míg a standard termékek fix árasak. Nagy előnyük pedig, hogy a szépségmániások olyan nagy kedvenceivel kompatibilisek, mint például a The Ordinary, Niod vagy Revox márkák termékei.

Olvass tovább!

Az arckrémhűtőszekrény az új őrület

Az arckrémhűtőszekrény az új őrület

Hol van már a sikkes, mini borhűtők ideje? A #krioterápia jegyében most a kozmetikai hűtőszekrények piaca virágzik, de nagyon. Mutatjuk a legszebb hűtőket, amelyekben a szépségkedvenceidet tárolhatod.

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség

Itt a kenhető kóla coca-cola

Itt a kenhető kóla

Ezért viszkethet a fejbőröd atópiás ekcéma

Ezért viszkethet a fejbőröd