Ezek lettek a Marie Claire Prix d’Excellence de la Beauté győztes szépségtermékei

2021. április 27.
Gazdag kínálat, számos újdonság, nehéz döntések a Marie Claire Prix d’Excellence de la Beauté nemzetközi zsűrije immáron 35. alkalommal próbált ki több tucat terméket, hogy kiválassza közülük a legjobbakat. A 23 újságíró hét nemzetközi és öt francia díjat ítélt oda a győzteseknek. Nyugtató arcmaszk, ökotudatos rúzsmárka, vadiúj ampullakúra, tiszta formulák, felelősségteljes brandek...

Nemzetközi díjak:

Estée Lauder Advenced Night Synchronized Multi-Recovery Repair Complex
Clarins Total Eye Lift
Yes Saint Laurent Pure Shots
Chanel Hydra Beauty Camelia Repair Mask
Aveda Botanical Repair
A zsűri különdíja: Hermés Rouge Hermés
Széles körben terjesztett termékek – különdíj: LOréal Paris Revitalift Laser X3 hétnapos peeling hatású ampullakúra

Francia díjak:

A zsűri szívügyének díja:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Orveda (@orvedaskincare) által megosztott bejegyzés


Orveda

Sue Nabi tulajdonos hatalmasat álmodott, a 2017-ben Londonban alapított zöld, high-tech luxusmárka pedig meg is hozta számára a rég várt áttörést. A koncentrált formulák úgy aktiválják a bőr öngyógyító és önjavító folyamatait, hogy nem okoznak közben irritációt. A kozmetikumok legfontosabb összetevői között említhetjük a természetes biomimetikus molekulákat (natúr prebiotikumok, tengeri antioxidánsok, kombucha- és más teakivonatok) és a bőrgyógyászatilag elismert hatóanyagokat (niacinamid, peptidek, adenozin) is.

Mit mond a zsűri?

„Kompromisszumok nélküli szépségmárka, amely végre ötvözi a clean beauty és az ultrainnovatív bőrápolás eredményeit” – Julie Levoyer, Stylist Magazine.
„Az új zöld klasszikus” – Emmanuelle Lannes, Cosmopolitan.
„Az egyike azon ritka márkáknak, amelyek tudatában vannak a mikrobiom bőregyensúlyban betöltött fontos szerepével” – Linh Pham, lejournaldemoncorps.fr.
„Különleges termékek hihetetlen textúrával – csodás felfedezés ez a brand” – Béatrice Thivend–Grignola, Gala.

Ökotudatos márka díja:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

La Bouche Rouge Paris (@laboucherougeparis) által megosztott bejegyzés

La Bouche Rouge

Nicolas Gerlier 2017-ben létrehozott luxus sminkmárkája felelősségteljes elveken alapszik: egyáltalán nem használnak műanyagot – újrahasznosítottat sem –, és olyan nyersanyagokkal dolgoznak, amelyek fenntartható, az ember és a bolygó érdekeit is szem előtt tartó forrásokból származnak. A vegán formulák pedig pont annyira kifinomultak, mint az újrahasznosított bőrből készült csomagolások.

Mit mond a zsűri?

„Itt a bizonyíték arra, hogy a luxus és az ökotudatosság nem zárja ki egymást” – Sophie Michard, Version Femina.
„Remek kezdeményezés, amely visszaemeli a francia kézművességet a méltó pozíciójába” – Linh Pham, lejournaldemoncorps.fr.
„Esztétikus termékek és etikailag megkérdőjelezhetetlen hozzáállás” – Monique Le Dolédec.

Fiatal márka díja:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Holidermie Beauty Inside&Out (@holidermie) által megosztott bejegyzés

Holidermie

A holisztikus brandet megalapító Mélanie Huynh célja az volt, hogy a nők ne csak arcápolókkal gondoskodjanak a szépségükről, hanem masszázzsal, légzéstechnikákkal és egészségesebb táplálkozással is. A márka bőrbarát táplálékkiegészítői tökéletes összhangban állnak a helyileg alkalmazható bőrápolókkal és masszázsmódszerekkel, amelyeknek része egyébként az arcjóga is. Mindez egy év alatt valósult meg – micsoda teljesítmény!

Mit mond a zsűri?

„A 2020-as év legelegánsabb csábítása” – Emanuelle Lannes, Cosmopolitan.
„Egy új márka tökéletes időzítéssel – remek munka!” – Linh Pham, lejournaldemoncorps.fr.

„Lágy színeivel és a függőséget okozó arcjógacsomaggal egyből megfogott minket” – Béatrice Thivend-Grignola, Gala.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

NUXE UK (@nuxe_uk) által megosztott bejegyzés

Nuxe, Nuxe Bio

Megérkezett az organikus kozmetikumok új nemzedéke! A márka a természet legjavát válogatta össze (hajdina-, rizs-, fehértea-kivonat stb.), és a legújabb módszereket alkalmazta annak érdekében, hogy az összetevők a gyártás során ne veszítsenek sem a minőségükből, sem a hatékonyságukból. A bőrünk a termékeket, a bolygó pedig a felelősségteljes gondolkodást imádja: francia gyártás, ökotudatos csomagolás, átlagban 99%-ban természetes összetevők.

Mit mond a zsűri?

„Remekül átgondolt és elérhető árú termékcsalád” – Virginie de Tarlé, Femme Actuelle.
„A csomagolás, az összetétel, minden tökéletes!” – Béatrice Thivend-Grignola, Gala.

A legjobb formula díja:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Lazartigue (@lazartigue_paris) által megosztott bejegyzés

Lazartigue

A brand célja az volt, hogy olyan vegyszermentes összetételt hozzon létre, amely használatában és eredményében is ugyanolyan hatékony, mint a korábbi formulák. A termék megalkotásakor mellőzte a szulfátokat és a szilikont, és olyan természetes alternatívákkal helyettesítette, mint a kókuszolaj és más növényi olajok. Vegán, ökobarát és Franciaországban készül: íme a tiszta és hatékony hajápolók királya.

Mit mond a zsűri?

„Sikeres megújulás: pontos és hatékony” – Sophie Michard, Version Femina.
„A hajunk és a lelkiismeretünk is imádja” – marieclaire.fr.

A további döntős szépségtermékeket, valamint a zsűri francia és nemzetközi tagjait itt találod, ha pedig a teljes cikkre és beszámolóra kíváncsi vagy, keresd a Marie Claire legújabb számát az újságárusoknál!

Mari-Claire-Prix-d’Excellence-de-la-Beaute

Láttad már?