A színész-énekes márkája eddig az USA-ban, Kanadában és Mexikóban, illetve online a Sephora és a Rare Beauty oldalakon volt megvásárolható, ám a brand Twitter-oldalán nemrég jött a hír, hogy Selena Gomez márkája belép a nemzetközi piacra, a közeljövőben Ázsiában, a Közel-Keleten, Új-Zélandon, Ausztráliában és Európában is elérhető lesz.
A márka kínálata és annak üzenete is a sokféleségre épít: fogadd el önmagad, és találd meg a szépséget a tökéletlenségeidben is! A brand célja, hogy ne eltakarja, hanem hangsúlyozza mindenki egyedi szépségét. A 14 termékkategóriát felvonultató Rare Beauty légiesen könnyű formulákra, építhető textúrákra, üde hatású finishekre épít.
A vegán márka célkitűzései között szerepel többek között, hogy 100 millió dollárral támogassa a Rare Impact Fund alapítványt, amelynek célja a mentális egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés javítása.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Fashionunited Fotó: Getty Images