Selena Gomez új klipje felér egy divatbemutatóval

2020. szeptember 04. |

Selena Gomez és a dél-koreai lánycsapat közös klipje olyan színes, mint a létező legnagyobb fagylaltos pult.

A rajongók legnagyobb örömére nemrég megjelent a Blackpink és Selena Gomez legújabb száma, az Ice Cream, ami nyolc óra leforgása alatt elérte a 40 millió kattintást, a YouTube-on pedig aktuálisan 163 milliónál jár. Az Ariana Grande és Victoria Monét közreműködésével készült szám nemcsak a finom dallamainak köszönheti sikerét, de a videónak is, aminek minden egyes perce felér egy cukormázas divatbemutatóval.

A dél-koreai lánybanda hamar rátalált saját, egyedi stílusára, és miközben kitartóan ragaszkodnak a legnagyobb divatházak szettjeihez, a feltörekvő tervezőkről sem feledkeznek meg. Így került be a videóba többek között egy Dior péksapka, egy Chanel övtáska, kesztyű és karkötő – de láthatunk egy menő fűzőt a londoni Ashley Williamstől, horgolt virágos bikinit a Fluffytól, és kristály fülbevalót a New York-i Area-tól. Természetesen Selena Gomez szettjeit sem bízták a véletlenre, stylistja, Kate Young a ’40-es évek pin-up stílusa mellett döntött, hogy a végeredmény egy 21. századi Betty Grable legyen.

Marilyn Monroe, Lauren Bacall és Betty Grable

Marilyn Monroe, Lauren Bacall és Betty Grable a Hogyan fogjunk milliomost? című filmben

A fagyiszínű összhatás az alábbi videóban látható:

Forrás: Vogue
Fotó: Getty Images

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat