8 izgalmas 2021-es szépségmárka hírességektől

2021. november 04.
A közismert celeb szépségmárkáktól egészen a meglepő, hírességek neve által fémjelzett szépségkollaborációkig. Nem várt nevek is felkerültek a listára.

Jennifer Lopez

Jennifer Lopez a bőrápoló márkájával, a JLo Beauty-val január 1-jén startolt el, nyolc termékkel, közte lemosóval, hidratálóval, arcmaszkkal, szemkörnyékápoló krémmel, szérummal, sőt, étrend-kiegészítővel. A Sephoránál elérhető márka fő összetevői között a szkvalán és az extraszűz olívaolaj is szerepel.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

JLO BEAUTY by Jennifer Lopez (@jlobeauty) által megosztott bejegyzés

Halsey

A híresen makeupimádó énekesnő szintén év elején indította el sminkmárkáját. Az About-Face brandet egyébként Jeanne Chavezzel és Dineh Mohajerrel indította el, először három színes kollekcióval, csillogó és metálfényű változatban.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

about-face beauty by Halsey (@aboutfacebeauty) által megosztott bejegyzés

Kate Upton

A model Kate Upton sem teljesen egyedül vágott bele, ő a HatchBeauty Brands segítségével tette pályára wellnessmárkáját, a Found Active-ot. Az utóbbi évek egyik slágertermékével, a nagyot menő gumicukor táplálékkiegészítővel, és jó pár bőrápolási termékkel, köztük arc- és testpermettel is előrukkoltak.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Found Active (@foundactive) által megosztott bejegyzés

Priyanka Chopra

A hajápolási szektorban is indultak idén celebek, itt a színésznő Priyanka Chopra képviselteti magát, aki februárban jött ki saját neve alatt futó termékeivel. Az Anomaly fenntartható, kifejezetten pénztárcabarát termékei kizárólag a Target polcairól emelhetők le.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Anomaly Haircare (@anomalyhaircare) által megosztott bejegyzés

Scarlett Johansson

Az Oscar-jelölt Scarlett Johansson júniusban jelentette be, hogy szépségápolási márkát fejleszt, igaz, a kezünkbe nagy eséllyel már csak 2022-ben kerülhetnek a színésznő neve által fémjelzett beautytermékek, amelyek állítólag „tiszták”, és elérhető árkategóriájúak lesznek.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Scarlett Johansson (@scarlettjohanssonworld) által megosztott bejegyzés

Naomi Osaka

Nagy kedvencünk a listán az amerikai teniszezőnő, új bőrápolási márkája a Kinlò nevet viseli. Viszonylag friss a brand, szeptemberben csengettek be neki, ami pedig a célcsoportot illeti: kifejezetten a sötétebb bőrtónusú vásárlókat szólítja meg – többek közt naptejekkel, napozás utáni bőrnyugtató permetekkel és ajakbalzsammal.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

大坂なおみ (@naomiosaka) által megosztott bejegyzés

Iggy Azalea

Na, ha valakinek, akkor a plasztika nagy barátjaként jegyzett Iggy Azaleának a neve még nem elcsépelt a szépséghírek rovatban. Üdítően őszinte név, Totally Plastic fémjelzi az augusztus elején bevezetett kozmetikai vonalát, amely mögött extra magasfényű ajaklakkok, pasztell szemhéjpúderek és highlighterek lapulnak meg.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Iggy Azalea (@thenewclassic) által megosztott bejegyzés

Billie Eilish

Hogy az illatok se maradjanak ki az idei listáról, nézzük Billie Eilish október 20-án bejelentett  parfümújdonságát. A Parluxszal együttműködve Eilish néven vezetnek be egy új gourmand illatot, méghozzá virágszirom-, mandarin-, piros bogyós, lágy fűszeres, gazdag kakaó- és vaníliajegyekkel.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Eilish Fragrance (@billieeilishfragrances) által megosztott bejegyzés

Forrás: WWD

Olvass tovább!