2021-ben vegán szépségkollekcióval jön ki Alicia Keys

2020. augusztus 11.
Az e.l.f Cosmetics nevű amerikai márka bejelentette, hogy a zenei ikon nevével fémjelzett sorozattal jön ki. A 2021-ben debütáló almárka termékei „a belső szépségre, a kapcsolódásra és a wellnessre összpontosítanak” majd, összhangban Alicia Keys életszemléletével.

Nagyon nagyot lép az e.l.f Cosmetics a zenészóriással való együttműködéssel, így a 2021-es év várhatóan már most pozitívan indul. Igaz, az amerikai márka már most is egy sereg bestsellerrel és sok százezer rajongóval büszkélkedhet, de az Alicia Keysszel való együttműködés nagy eséllyel újabbat csavar a sikermérőn és a brand ismertségén is.

Az e.l.f ugyanis az egyik legkeresettebb kozmetikai szereplő a vegán, cruelty-free smink- és bőrápolási szereplők között, mindezt pedig a megfizethető, professzionális kategóriában. Az újabb nagy lépést a napokban bejelentő márka az új „életmód-szépség” almárkával kapcsolatban nagy reményeket táplál, legalábbis ez derült ki a cég marketingvezetőjének, Kory Marchisottónak a nyilatkozatából.

Láttad már?

 

„Alicia nemcsak egy ikon, hanem nagyon inspiráció személyiség is – mondta el Marchisotto, aki egyébként magáról a terméksorról, és az egyéb részletekről nem sokat árult el. – A szépségszemlélete egyszerre lelkes és időtlen. Vele közösen egészen merész utat álmodunk a szépség világának ösvényén.” A vezérigazgató, Tarang Amin a jövőbeni márkáról annyit azért elárult, hogy bőrgyógyászatilag tesztelt, természetesen cruelty-free termékpalettával indul, és az innovációk különösen fontos szerepet kapnak majd nálunk.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

New Zone 🧡 What’s ahead isn’t always a clear path but I’m learning how to leave space for the unknown. What things are you ready to leave behind to have space for what’s coming??

Alicia Keys (@aliciakeys) által megosztott bejegyzés, Júl 20., 2020, időpont: 11:17 (PDT időzóna szerint)

Alicia Keys márkája csatlakozik olyan nagy „elődök” sorához, mint Rihanna, aki FENTY márkájával (pontosabban annak 3 termékével: arctisztító, toner-szérum és egy SPF-es hidratáló) utat tört már a vegán szépségápolás „sztárplatformján”.

Fotó: Getty Images