Selena Gomez egy különleges és méltó módját választotta a köszönetnyílvánításnak: a neves The New York Timesban írt levelet munkatársainak. A 29 éves színész-énekes 2020 szeptemberében indította el vegán és cruelty-free kozmetikumokra épülő márkáját, a Rare Beautyt, ami alig egy év leforgása alatt óriási sikereket ért el.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„A Rare Beautyval az volt a célom, hogy egy olyan márka szülessen, ami segíthet elindítani egy párbeszédet az önelfogadás és az egyediség szépségéről, amire égető szükség volt a szépségiparban. A márka ereje abban rejlik, hogy felismeri, nem kell egyféleképpen kinézni, mindannyian egyediek és különbözőek vagyunk – ezt pedig ünnepelnünk kell” – írja Selena Gomez, akit tulajdon bizonytalansága inspirált arra, hogy életre hívja a márkát.
Az újságban publikált nyílt levélből kiderül, a Rare Beauty termékek száma elérte a kettőszázat, amelyek a Sephora üzletein keresztül ma már szerte a nagyvilágban megvásárolhatók. A Grammy-díjra jelölt, bipoláris énekesnő írásában arra is felhívta a figyelmet, hogy vállalkozása nem csak a szépségápolásról szól: elindították a Rare Impact Fund alapot is, hogy az elkövetkező tíz évben 100 millió dollárt gyűjtsenek a mélyszegénységben élők mentális egészségügyi ellátásának javítására. A kitűzött cél nem légből kapott, az elmúlt egy évben 1,2 millió dollárt adományoztak rászorulóknak, továbbá 68 ezer aláírást és 40 ezer dollárt gyűjtöttek a Mental Health 101 szervezetnek.
Selena Gomez hangsúlyozza, a Rare Beauty nem egy ember, hanem egy csapat, amelynek kitartó munkája nélkül egy év leforgása alatt nem érhettek volna el ekkora sikereket. Tudja, fiatal brandként hosszú út áll előttük, de nagyon büszke az eddig elért teljesítményükre.
Forrás: People Fotó: Getty Images