Gwyneth a bevállalós szelfit nyolcmillió követőjével osztotta meg, célja pedig nem más volt, mint a Goop néven futó lifestyle portál szépségtermékének reklámozása.
„Imádok aludni. Imádom a bőrhámlasztást. Szeretek mindent, ami dolgozik a bőrömön, mialatt én az ágyban fekszem, ezért boldogan mutatom be a vadonatúj GOOP GLOW Dark Spot hámlasztó éjszakai arctejünket” – írta a hálószobájában készült poszt alá.
A 49 éves híresség köztudottan nagy barátja minden újszerű lifestyle és szépségketyerének, szérumnak és kezelésnek, nemcsak szívesen próbál ki új dolgokat, de most már úgy tűnik a neve alatt is aktívan hoz ki belőlük.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az újdonság a Goop honlapján 98 dollárba kerül, és a leírás szerint szépen kezeli a nap által okozott bőrkárokat, így a sötét foltokat, pórusokat, fakó bőrszínt, emellett az egyenetlen bőrtónus és textúra terén is nagyot alkot.
A színésznő szerint a termék nagyban leegyszerűsítette a bőrápolási rutinját, és a felvitelét követően, reggel „bébipuha, ragyogó, hidratált bőrrel ébred”.
A vasárnapi, a rajongóival megosztott poszt egyébként a kampányfotózás kapcsán készült, szóval kíváncsian várjuk az új Goop-családtag hivatalos képeit is. A Goopot egyébként a színésznő még 2008-ban indította el egy a barátainak és családtagjainak írt hírlevélként, de a márka azóta szorgos munkával 250 millió dolláros életstílus-birodalommá nőtte ki magát, amelynek 2016 óta a vezérigazgatója is.
Fotó: Instagram