A 18 éves Millie Bobby Brown is beállt a hosszú sorba, Jessica Alba, Selena Gomez, Gwen Stefani vagy épp Jennifer Lopez után ő is saját beautymárkát alapította, a motivációja azonban merőben más, mint celebtársaié: a Stranger Things főhőse egész egyszerűen semmit nem tud a szépségápolásról, de szeretne mindent megtanulni a műfajról. Egy interjúban elárulta, 2019-ben, amikor a Florence by Mills ötlete megszületett, pusztán időtöltésként gondolt az egészre, a brand népszerűsége azonban rövid időn belül olyan nagy lett, hogy beleásta magát a feladatba, ami egy komoly tanulási folyamattá alakult át a számára.
„Semmit sem tudok a szépségről és a bőrápolásról – nyilatkozta a színésznő. – Ezért hoztam létre ezt. Az egészet. Elviszlek magammal erre az útra, hogy minél többet megtudjuk a növényi alapanyagokról, szérumokról, zöldség- és gyümölcskivonatokról, enzimekről. Ezek mind olyan dolgok, amelyek rendkívül fontosak a bőr számára, de nincs róluk tudásunk, hiszen fiatalok vagyunk.” Millie Bobby Brown szerint a fiatalok zöme nem tud kapcsolódni az olyan kifejezésekhez, mint az anti-aging vagy puffadás, az ő generációjának másra van szüksége.
Forrás: Insider Fotó: Getty Images