Szinte nem telik el hónap, vagy néha hét, hogy egy új sztármárka születéséről ne értesülnénk. A sorba ezúttal a brit Stella McCartney is beáll, akit eddig világhírű zenész édesapjáról (Paul McCartney) és a sikeres divatmárkájáról, -kollekcióiról ismerhettünk. Stella Victoria Beckham nyomdokait követve a bőrápolás piacának bevételében is ki akarja próbálni magát, ehhez pedig egészen izmos partnerre talált a luxusóriás LVMH csoport „személyében”, amellyel egyébként már 2019-ben szövetségre lépett.
Stella McCartney szépségmárkát indít
A tudatos luxusdivat után Stella a hasonló paraméterű bőrápolási termékekre fókuszál, vagyis a vágya tiszta, prémiumminőségű kozmetikumokkal bővíteni a világ amúgy sem túl szerény kínálatát. A hírek szerint az anyatermészettel való teljes összhangot, a hatékonyságot keresi a formulákat és a termékeket tekintve, amelyekkel tökéletes ápolásban részesíthetjük magunkat – nagy eséllyel komoly árszabás mellett.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A tudatos luxust hirdető hírességtől „vegán, cruelty-free, környezetbarát csomagolás, ökobarát összetevők” hívószavakkal érkeznek majd az újdonságok, igaz, egyelőre a pontos árakat nem ismerjük, de a bevezetés pontos dátumát is homály fedi. Ugyanakkor az LVMH csoport által kiadott közlemény és Stella McCartney nyilatkozata szerint korszakalkotó újdonság lesz a 3 éves fejlesztés után létrehozott márka, amit a tervező nagy lelkesedéssel készül megosztani mindenkivel.
Eddig 3 alappilléren nyugszik a minimalista terméksor, a Reset tisztítón, az Alter-Care szérumon és a Restore krémen. A formulák állítólag mennyei illattal érkeznek, High Cliff néven, amelyet Francis Kurkdjian parfümőr, a Christian Dior parfümigazgatója alkotott meg.
Fotó: Getty Images