Itt a Baby Dior bőrápolási kollekció – kell ez a luxus a legkisebbeknek?!

2023. november 15.
Az új életre keltett Baby Dior kollekció csúcsdísze a 230 dolláros „Bonne Étoile” illatosított víz, legolcsóbb tagjai pedig egy 95 dolláros tisztítóhab és egy tisztítóvíz.
Baby Dior baba luxus bőrápolás

A dizájnertermékeiről is mert francia luxus divat-, illat- és kiegészítőmárka, a Dior a legnagyobb  „szépségdurranását” hozta ki nemrég. Váratlan célcsoportot céloznak meg prémiumtermékeikkel, kicsit sem szerény áron. A márka ugyanis a közelmúltban mutatta be új bőrápoló termékcsaládját, a Baby Diort, amely „teljes körű bőrápolási élményt” kínál, mégpedig mindezt a kicsik számára. 

Újabb luxusőrület a Baby Dior

A hírt a People bulvármagazin szellőztette meg, a birtokukba került sajtóközleményből idézve a részleteket. Eszerint a luxusbevezetés az eredeti, kicsiknek szánt parfümcsalád „újraértelmezése”. Az akkori illat 1970-ben debütált, a mostani, 2023-as baba projekt pedig egyenesen négy indulóval áll rajthoz. 

A Baby Dior kollekció egyik főszereplője a „Bonne Étoile” egy 230 dolláros (kb. 81 ezer Ft) illatosított víz, mégpedig a körte, a vadrózsa és a fehér pézsma jegyeivel. A „„Le Lait Très Tendre” egy 115 dolláros (több mint 40 ezer Ft) körteillatú arc- és testhidratáló az elit babatermékekhez szokott, vagy csak szimplán arra vágyakozó felhasználóknak, de van egy remek, izgalmas textúra is, amely egy univerzális luxus tisztítómester.

A „La Mousse Très Fondante” egy 95 dolláros hab a Baby Dior kollekcióban (több mint 33 ezer Ft), amelyet az arc, a test és a haj tisztítására fejlesztettek ki, míg az utolsó kollekciós szereplő a „L’eau Très Fraîche”. Ez a második szintén olcsóbb induló a sorban, 95 dolláros szerény, vagyis még így is inkább szerénytelen árával, és lényegében nem más, mint egy tisztítóvíz, amely 98%-ban természetes eredetű összetevőkből áll, és a szexepiljét a mályvavirág kivonata adja.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Dior Official (@dior) által megosztott bejegyzés

Jár a Dior a babáknak is?!

A nemzetközi felmérések azt mutatják, hogy egyes szülők számára világszerte egyre nagyobb jelentősége van, hogy az utódaik esetében is alap legyen a luxus. A Transparency Market Research jelentése szerint maguknak a bababőrápolóknak a piaca is virágzik. 2031-re várhatóan 20,3 milliárd dollárra fog emelkedni.

A Baby Dior termékcsalád újjáélesztésének kapcsán a Dior parfümigazgatója, Francis Kurkdjian elárulta, hogy csodálja az eredeti babaápolási termékeket. „Christian Dior sokszor úgy idézte fel gyermekkorát, mint élete egy nagyon boldog és örömteli időszakát” – nyilatkozta a Women’s Wear Dailynek. „Az illat és a babaápolási termékcsalád megszűnt, de én tisztelgésként szerettem volna újra életre kelteni.”

 Forrás: Entrepreneur, fotó: babydior Instagram