Szerinted miben rejlik a közösségi média előretörése az utóbbi időben?
Egyszerűen a felgyorsult a világ, totál más impulzusokat követel, mint amit eddig megszoktunk, ezzel pedig jól rezonál a közösségi média. Elég csak körülnéznünk: mindenki a telefonját nyomkodja még társaságban is, ha néznek tévéműsorokat az emberek, inkább felveszik őket, és akkor nézik meg, amikor nekik alkalmas, persze a reklámokat áttekerve. Szerintem a közösségi média előretörése óta sokkal személyesebb módon történik a tartalomfogyasztás, ami persze nem jelent teljes reklámmentességet, de mindenképpen nagy a váltás.
Neked miért szimpatikus ez a felület?
Mert maximálisan önazonos. Azt csinálok a saját felületeimen, amit akarok, hiszen én vagyok a saját főnököm. Alapvetően nagyon kreatív embernek gondolom magamat, szinte sohasem fogyok ki az ötletekből, így nekem a közösségi médiában való jelenlét tényleg a teljes szabadságot adja meg.
Vannak akik tudatosan nem mutatják a gyereküket a médiában, ti viszont elég intim közelségbe engeditek magatokhoz a nézőket. Érzitek ennek a veszélyét?
A veszélyét nem érzem, én ezzel úgy vagyok, hogy mindennek megvan a veszélye ebben a világban, és természetesen az online világban is – ugyanúgy, ahogy offline. Egyszerűen nem lehet folyamatosan félelemben élni. A vlogolás elején abszolút nem mutattuk Nátánt, mostanában pedig talán egy picit sokat is. Büszke szülőként csak annyi volt ezzel a célunk, hogy megosszuk a boldogságunkat a világgal. Egyébként mostanában tudatosan visszafogtuk kicsit Nátán szereplését. Külön Nátán-fanoldalt kapott szárnyra az Instagramon, és ezt azért már túlzásnak éreztük. Illetve ebben a döntésben az is közrejátszott, hogy Németországban azért más jogszabályok működnek a témával kapcsolatban. Viszont úgy gondolom, nem mutattunk meg soha semmi olyat, amit 18 év múlva számon kérhetne rajtam a fiam.
Nátánnal beszéltek arról, hogy mi az a vlog és hogy mások betekintést nyerhetnek a mindennapjaitokba? Vissza szoktátok vele nézni a videókat?
Igen, nézi a vlogokat, de pici még ahhoz, hogy felfogja, mi is ez pontosan. Sokszor odajön hozzám a videóvágáskor, és felismer mindenkit a videóban, lelkesen mutatja, ki kicsoda. Nátán most 21 hónapos, és bámulatosan ügyesen kezeli a telefont. Ezen persze a szülők egy jelentős része felháborodik, de istenem, míg pár évtizede a gyerekek a bújócskában voltak profik, ma a technika kezelésében – nincs ebben semmi különös.
Van olyan emlékezetes epizód, ami után különösen sok visszajelzést kaptatok?
Szerencsére mindegyik videó alatt 90%-ban pozitív kommenteket kapunk, ami azt gondolom, hihetetlenül jó arány. A kedvenc részem az, amikor ketten voltunk otthon 6 napot a kisfiammal, és megmutathattam minden szépségét és nehézségét is az apa-fia kapcsolatnak. Annak a videónak volt a legnagyobb a nézettsége is, brutálisan sok reakcióval – fogalmunk sincs miért, de sajnos törölte a YouTube ezt a tartalmunkat pár napra, így újra fel kellett töltenünk.
Tudatosan mintát szeretnél nyújtani a nézőknek azzal, hogy kendőzetlenül mutatod be a Nátánnal való kapcsolatodat?
Igen, ez félig-meddig tudatos. Úgy érzem, hogy jó úton haladunk a gyereknevelésben, és fantasztikus érzés, ha a nézőinktől ezen a téren is pozitív visszajelzéseket kapunk. Nagyon fontosnak tartom, hogy a nehézségeket is kimondjuk a vlogban, mert ebből tudják az emberek hogy nincsenek egyedül a problémáikkal.
BENCE KEDVENCEI
- Kedvenc szépségtermék: La Roche Posay krém
- Kedvenc kiegészítő: a nátános karkötőm
- Kedvenc ruhadarab: az Adidas pulcsim – mostanában imádok ebben lenni, például akkor is ez volt rajtam, amikor Messivel találkoztam
- Kedvenc dal: Mark Forster – Sowieso
- Kedvenc hely: Schieszl Vendéglő és Borház Budakalászon
A Csobot Adéllal készült #StyleLife anyagunkat ITT találod!