Pataki Ági mindig is egy erős és magabiztos nő képét mutatta a külvilág felé. Elmondása szerint ez csak egy tanult viselkedés.
„Megtanultam, hogy csak én tudhatom, hogy bizonytalan vagyok – mesélte Liebhaber Juditnak, az Erősebb Igen második epizódjában. – Bármit csinálsz, ha a környezeted elbizonytalanodik amiatt, mert te bizonytalan vagy, azzal ártasz éppen annak a dolognak, amiben benne vagy.”
Ez a szemlélet kísérte végig az úton – egészen onnantól, hogy egy turistacsoport idegenvezetőjeként megjelent Rotschild Klára divatbemutatóján, ahol beugrott egy hiányzó modell helyére. Mindössze 19 évesen, tapasztalat nélkül felment a színpadra, és elkápráztatta „Klári nénit”, ami egészen új fordulópontot hozott az életébe.
Nőnek lenni…
A beszélgetésben többek között szó esik a #metoo mozgalomról is, amelynek köszönhetően számos áldozat kapott erőt ahhoz, hogy megossza történetét a világgal. Pataki Ági évtizedeken keresztül dolgozott férfiak által irányított területeken, így nagyon jól tudja, milyen nőnek lenni a divat, az üzlet és a művészet világában. Az Erősebb Igen második epizódjában tabuk nélkül mesél arról, mit tapasztalt régen, és hol tart ahhoz képest a világ ma.
A műsor révén egy kicsit mindenki belebújhat a producerek szerepébe, hiszen szembesülhetünk a szakma legizgalmasabb dilemmájával is: vajon szétválasztható-e a művész és az alkotás? Elvethető-e az az értékes produktum, akkor, ha az alkotás szellemi vezetőjéről kiderül, hogy emberileg elítélhető? Pataki Ági szerint nem.
„Ha kimondjuk azt, hogy egy rendező bűne miatt egy alkotásnak el kell tűnnie, akkor azzal kollektíven büntetünk név nélkül egy-egy stábot” – fejti ki véleményét Pataki Ági a műsorban.