A sztárszülők gyerekeivel, akiknek szinte kivétel nélkül óriási követőbázisuk van a közösségi médiában, szívesen dolgoznak a márkák, hiszen az együttműködésük nagyobb hírértékkel bír. De egyik brand sem használta még ki annyira ezt a marketingfegyvert, mint a Dolce & Gabbana. Az olasz divatház több szezonon át alkalmazta a híres kamaszfiúkat, sokan ráadásul akkor léptek először kifutóra. Ilyen volt James Marsden idősebbik fia, az akkor 16 éves Jack Marsden, akiről apukája büszkén posztolt a Twitteren, vagy éppen Bob Dylan unokája, Levi Dylan, akit 183 centis magassága miatt korábban csak fotózásokra kérték fel. A nagy sikert aratott #DGMillennials kampányokban pedig részt vett Cindy Crawford fia, Presley Gerber, aki szerint a modellkedésben az a legjobb, hogy sokat utazhat a világban; Brandon Thomas Lee, akit édesanyja, Pamela Anderson megpróbált távol tartani a reflektorfénytől; Daniel Day-Lewis legidősebb fia, a Karl Lagerfeld által felfedezett Gabriel-Kane Day-Lewis, valamint Rafferty Law, aki megszólalásig hasonlít édesapjára, Jude Law-ra – és még ugyanúgy selypít is.
Hogy ezektől a húzásoktól nőtt-e a Dolce&Gabbana népszerűsége a fiatalabb generáció körében, nem tudni, mindenesetre mostanság már mellőzik a celebgyerekeket. Az viszont nem kérdés, hogy a tervezőpáros több sztárcsemete életét is megváltoztatta: Snoop Dogg 22 éves fia, Cordell Broadus például csak azért repült Milánóba, hogy az első sorból nézhesse a márka divatbemutatóját, Domenico Dolce és Stefano Gabbana azonban fantáziát láttak benne, így meggyőzték, hogy sétáljon végig a kifutón. A futballista srác azóta meccsek helyett fotózásokra jár, a modellként gyűjtött tapasztalatait pedig divattervezőként kívánja majd kamatoztatni.
Fotó: Getty Images