”A TAU megálmodásában az motivált, hogy olyan kalapokat tervezhessek, amelyek a mindennapi viselet részévé válnak. Szeretném, hogy úgy nézzünk ezekre a darabokra, mint azok a kiegészítők, amelyekkel bármilyen outfitet feldobhatunk és viselésekor azt érezzük, hogy minden tökéletesen a helyén van. Ezért is választottam a márka szimbólumának az oroszlánt, amely Budapest visszatérő jelképeként és az állatok királyaként bátorságot, erőt, méltóságot és kiegyensúlyozottságot sugároz.” – mondta Vecsei Zsófia designer-alapító.
”A név kiválasztásakor nagyon fontosnak tartottam, hogy olyan kifejező márkanevet találjunk, amely jelentésében is kapcsolódik a márka szimbólumaihoz és alapértékeihez. Így esett a választás a TAU-ra amely szub-szaharai Afrikában használt szoto nyelven oroszlánt jelent, továbbá pedig a görög ábécé 19. betűje, ez pedig alapítás évére is rímel. A hitvallásom továbbra is változatlan: a kalap a hab a tortán – hiszen ez a kiegészítő az amely annyira befolyásolja a az egész megjelenésünket mint semmi más” – tette hozzá.
A hamarosan bemutatásra kerülő ready-to-wear kalapok a Vecsei Millineryre jellemző odafigyeléssel és gondossággal készülnek. A kezdő kollekcióban unisex formák kaptak helyet, amelyek között mindenki azonnal megtalálhatja a kedvére valót, színben méretben és formában egyaránt. Újdonság továbbá az is, hogy a bemutató napjától minden egyes típus és méret azonnal elérhető a Margot Store kínálatában és a márka webshopján egyaránt.
A TAU megjelenésével párhuzamosan, a negyedik évébe lépő Vecsei Millinery anyamárkával a tervező a továbbiakban egyedi megrendelések és kollaborációk megvalósítására fókuszál.