Az amerikai TMZ hírportál vasárnap számolt be arról, hogy Kanye West cége, a Yeezy védjegybejelentést nyújtott be egy szépségápolási és parfümmárka alapítására. A hivatalos papírok alapján annyit már lehet tudni, hogy a négygyerekes apuka termékpalettáján smink, műszempilla, arcápoló maszk, körömlakkok, arcápolók, fürdőzselék, testolajok, borotválkozó krémek, hajápolási termékek és parfümök szerepelnének. Emellett személyes higiéniai termékek, így fogkrém, dezodor is kijöhet majd a világsztár neve alatt futó új márkától. Sőt, a gazdag termékskála állítólag további olyan érdekességekkel is gyarapodhat, mint az illatosított fenyőtobozok, vagy akár az aromaterápiás párnák.
Ennél bővebb információt egyelőre még nem tudni a rapper új „vállalkozásáról”, de az biztos, hogy számos jó példával jár előtte jó néhány családtagja. Felesége, Kim és annak lánytestvérei egyaránt jártasak a saját szépségmárkák alapításában és a smink-, az arckrém- vagy a parfümkollekciók kiadásában. Közülük a két legsikeresebb a legfiatalabb milliárdos, vagyis szinte milliárdos sminkmogul, Kylie Jenner, valamint Kanye felesége, Kim, akinek saját márkája KKW (Kim Kardashian West) név alatt fut.
Ugyanakkor a történethez az is hozzátartozik, hogy nem ez az első alkalom, amikor Kanye West szépségmárka alapításán töri a fejét. 2017-ben Donda név alatt (a korábban tragikus körülmények között elhunyt édesanyja neve után) védetett le kozmetikumokra vonatkozó védjegy oltalmi jogokat, igaz azóta sem állította még pályára a márkát. Kíváncsiak vagyunk ezek után a Yeezy Cosmetics jövőbeni sorsára…
Láttad már?
Fotó: Getty Images