A Benjamin Hubert vezette Layer stúdió különleges, modern csomagolást készített napjaink legfontosabb termékeihez: nedves kéztörlőkhöz, kézfertőtlenítő folyadékokhoz és arcmaszkokhoz. A koronavírus elleni harcot támogató Never Go Alone márka termékkollekciójának az volt a célja, hogy praktikus, könnyen hordozható csomagolásokat kínáljanak ezekhez az eszközökhöz.
Az idén tavasszal debütáló márka szerette volna, ha ezek a fontos holmik egy kicsit mutatósabb külsőt kapnak, ezért is kérték fel a Layert a tervezéshez. Hubert a Dezeennek adott interjújában rámutat, hogy a wellness-, illetve higiéniás termékek hagyományosan vagy a luxust és a kifinomultságot, vagy az orvosi sterilitást igyekeznek kommunikálni. Ők ezzel szemben egy hozzáférhető, friss, mégis letisztult csomagolást szerettek volna alkotni, ami segít benne, hogy kicsit pozitívabban viszonyuljunk ezekhez a termékekhez – ha már úgyis az életünk részei lesznek még egy darabig…
Forrás: Dezeen